naabiz Skrivet 14 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 Snabba frågor, hur kan ni levla så satans fort, och Raptomex, Om du har Anne Frank som bild, varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 14 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 Snabba frågor, hur kan ni levla så satans fort, och Raptomex, Om du har Anne Frank som bild, varför?Man botar och vissa kör no life. Motfråga, Varför kan han inte ha det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 14 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 Man botar och vissa kör no life. Motfråga, Varför kan han inte ha det?Mhm, nolife you say, Epicbot suger ju nuförtiden, Motfrågan = Inget emot det med det ser lite läskigt ut :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 14 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 Mhm, nolife you say, Epicbot suger ju nuförtiden, Motfrågan = Inget emot det med det ser lite läskigt ut :DDärför kör man med powerbot ;) Haha okej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 14 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 Därför kör man med powerbot ;) Haha okej.Funkar inte heller, hjälp tack :D skype? : Simonschtek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dusthillguy Skrivet 14 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 Jag vill flytta till norge och göra barn med en norsk kvinna med långt grönt hår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 14 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 Jag vill flytta till norge och göra barn med en norsk kvinna med långt grönt hår.Gör det, NOONE GIVES A SHIT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dusthillguy Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Gör det, NOONE GIVES A SHIT!gladly Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Jag vill flytta till norge och göra barn med en norsk kvinna med långt grönt hår.Fränt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Fränt.Kan du hjälpa mig, för skriptet fungerar inte då jag startar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Kan du hjälpa mig, för skriptet fungerar inte då jag startar det.Vilket script då? På epicbot eller powerbot? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Vilket script då? På epicbot eller powerbot?Mannen, jag fick igång Rsbot men har du något skript för Attack/Defense/Strenght Att rekomendera?- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg