Hoppa till innehåll

Weapon-skins Till Cs:s

Gäst Justfiwi

Rekommendera inlägg

Gäst Justfiwi

Hejsan!

Jag undrar hur man får andra skins till t.ex. AWP på Counter-Strike Source

Har testat lite guider, men fattar fortfarande inte...

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Men snälla smartskaft!

Jag har redan sagt att jag vill ha hjälp, inte förbannade länkar till olika ställen. Jag vet hur man laddar ned, men hur installerar man dem? Till CS:S då, inte 1.6

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du går in på mappen Steam/Valve, SteamApps, ditt account namn (jag har ThaCarnage), går in i mappen Counter-Strike (ifall du har laddat ner vapnet för just 1.6, annars går du in i mappen Counter-Strike Source). In på Cstrike, sen models.

Sen kan jag inte riktigt förklara. För det har inte funkat helt perfekt för mig. Det enda skinnet som funkar är Axe granater. Men Golden Deagle funkar tex inte för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Du går in på mappen Steam/Valve, SteamApps, ditt account namn (jag har ThaCarnage), går in i mappen Counter-Strike (ifall du har laddat ner vapnet för just 1.6, annars går du in i mappen Counter-Strike Source). In på Cstrike, sen models.

Sen kan jag inte riktigt förklara. För det har inte funkat helt perfekt för mig. Det enda skinnet som funkar är Axe granater. Men Golden Deagle funkar tex inte för mig.

Ja så långt förstår jag, men jag testade att lägga in AWP där. Hur då? Det kommer typ tre AWP1.mdl awpnågot.mdl blablabla.mdl

Och de ligger dessutom i en mapp, ska den ligga där?

Ingen annan?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Antar att det är olika AWP modeller då? testa att bara lägga in en om det inte funkar lägg in alla.

JA MEN VAR! INGEN SOM BARA KAN ÄGNA SIG EN MINUT ÅT ATT FAKTISKT HJÄLPA MIG?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Som jag sa sist så går du in i models, i den så finns det en massa skinns osv. Gå in i nästa models som ska finnas bland alla de mapparna, lägg in dem där.

C: > Program > Steam > Steamapps > Namn > Counter-Strike Source > Cstrike > Models (Sen var?)

I min models mapp så finns det endast en till mapp och den heter Player, i den så finns alla skins så som Zombie osv.

Var ska jag lägga min vapen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som jag sa sist så går du in i models, i den så finns det en massa skinns osv. Gå in i nästa models som ska finnas bland alla de mapparna, lägg in dem där.

C: > Program > Steam > Steamapps > Namn > Counter-Strike Source > Cstrike > Models (Sen var?)

I min models mapp så finns det endast en till mapp och den heter Player, i den så finns alla skins så som Zombie osv.

Var ska jag lägga min vapen?

När du öppnat skinnet du laddade ner med WinRar, så ska där finnas en models mapp där. Kopiera den och lägg in den i models mappen. Lägg in den "bredvid" Player mappen så att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...