Hoppa till innehåll

Nytt Spel


MrJesper
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejhej.

Mariospelen kanske vore något?

:)

Själv tycker jag Animal Crossing Wild World är väldigt roligt. Men det kanske inte du tycker.

 

Mario-spel lär man sig utantill & i Animal Crossing upptäcker man nya saker hela tiden.

 

Hejhej.

Mariospelen kanske vore något?

:)

Själv tycker jag Animal Crossing Wild World är väldigt roligt. Men det kanske inte du tycker.

 

Mario-spel lär man sig utantill & i Animal Crossing upptäcker man nya saker hela tiden.

 

Eller ojdå. Om du inte gillar Action så ska du kanske inte köpa Mariospelen.

Aja.

Shit the same x)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejhej.

Mariospelen kanske vore något?

:)

Själv tycker jag Animal Crossing Wild World är väldigt roligt. Men det kanske inte du tycker.

 

Mario-spel lär man sig utantill & i Animal Crossing upptäcker man nya saker hela tiden.

 

Hejhej.

Mariospelen kanske vore något?

:)

Själv tycker jag Animal Crossing Wild World är väldigt roligt. Men det kanske inte du tycker.

 

Mario-spel lär man sig utantill & i Animal Crossing upptäcker man nya saker hela tiden.

 

Eller ojdå. Om du inte gillar Action så ska du kanske inte köpa Mariospelen.

Aja.

Shit the same x)

 

Mm... Men så här är det jag slutade spela mario när den blev 3D. Mario var bättre i 2D.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejhej.

Mariospelen kanske vore något?

:)

Själv tycker jag Animal Crossing Wild World är väldigt roligt. Men det kanske inte du tycker.

 

Mario-spel lär man sig utantill & i Animal Crossing upptäcker man nya saker hela tiden.

 

 

Eller ojdå. Om du inte gillar Action så ska du kanske inte köpa Mariospelen.

Aja.

Shit the same x)

 

Mm... Men så här är det jag slutade spela mario när den blev 3D. Mario var bättre i 2D.

 

super mario 64: kul

mario sunshine: suger

super mario 64 DS: som super mario 64, fast bättre grafik, fler stjärnor och 3 gubbar till :S

mario galaxy: ganska kul

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

post-56399-1226867775_thumb.jpg

Om du gillar Racing spel så rekomenderar jag Race Driver: Create&Race. Ett mycket roligt Racingspel där du själv designar olika banor med hjälp av en finslipad Ban-editor. Ett plus är också för den mycket bra grafiken, som ni själva ser på bilden...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skate it!

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

">

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

post-56399-1226867775_thumb.jpg

Om du gillar Racing spel så rekomenderar jag Race Driver: Create&Race. Ett mycket roligt Racingspel där du själv designar olika banor med hjälp av en finslipad Ban-editor. Ett plus är också för den mycket bra grafiken, som ni själva ser på bilden...

Vad sjutton? Vet inte om ni har spel GRID men det där är sjukt likt! hela undre skärmen och hastighetsmätaren är näst intill identiska och allt annat ser ganska likt ut också. Race driver ser däremot roligare ut.

 

EDIT:

Likt, ellerhur?

http://www.radio-ninty.co.uk/blog/media/1/20080212-GRID_DS_image0097.jpg

Redigerat av Cooliz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...