MrJesper Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 (redigerat) Jag ska köpa ett nytt spel vilket?? Jag gillar sport, jag gillar inte action, jag har inget emot race. Redigerat 2 November 2008 av Sonicman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aiida Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Hejhej. Mariospelen kanske vore något? :) Själv tycker jag Animal Crossing Wild World är väldigt roligt. Men det kanske inte du tycker. Mario-spel lär man sig utantill & i Animal Crossing upptäcker man nya saker hela tiden. Hejhej. Mariospelen kanske vore något? :) Själv tycker jag Animal Crossing Wild World är väldigt roligt. Men det kanske inte du tycker. Mario-spel lär man sig utantill & i Animal Crossing upptäcker man nya saker hela tiden. Eller ojdå. Om du inte gillar Action så ska du kanske inte köpa Mariospelen. Aja. Shit the same x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 2 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Hejhej. Mariospelen kanske vore något? :) Själv tycker jag Animal Crossing Wild World är väldigt roligt. Men det kanske inte du tycker. Mario-spel lär man sig utantill & i Animal Crossing upptäcker man nya saker hela tiden. Hejhej. Mariospelen kanske vore något? :) Själv tycker jag Animal Crossing Wild World är väldigt roligt. Men det kanske inte du tycker. Mario-spel lär man sig utantill & i Animal Crossing upptäcker man nya saker hela tiden. Eller ojdå. Om du inte gillar Action så ska du kanske inte köpa Mariospelen. Aja. Shit the same x) Mm... Men så här är det jag slutade spela mario när den blev 3D. Mario var bättre i 2D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Hejhej. Mariospelen kanske vore något? :) Själv tycker jag Animal Crossing Wild World är väldigt roligt. Men det kanske inte du tycker. Mario-spel lär man sig utantill & i Animal Crossing upptäcker man nya saker hela tiden. Eller ojdå. Om du inte gillar Action så ska du kanske inte köpa Mariospelen. Aja. Shit the same x) Mm... Men så här är det jag slutade spela mario när den blev 3D. Mario var bättre i 2D. super mario 64: kulmario sunshine: suger super mario 64 DS: som super mario 64, fast bättre grafik, fler stjärnor och 3 gubbar till :S mario galaxy: ganska kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 mario sunshine: suger Off-topic. varför skulle Mario sunshine suga när det är jättebra? On-topic. Du kan ju alltid köpa MKDS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unusual Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Om du gillar Racing spel så rekomenderar jag Race Driver: Create&Race. Ett mycket roligt Racingspel där du själv designar olika banor med hjälp av en finslipad Ban-editor. Ett plus är också för den mycket bra grafiken, som ni själva ser på bilden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Bra grafik för att vara på DS. =P Men köp Mario Kart DS- Koppla upp dig och dina vänner på Wi-Fi via DS och tryck plattan i mattan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Skate it! name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> "> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> " type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 (redigerat) Om du gillar Racing spel så rekomenderar jag Race Driver: Create&Race. Ett mycket roligt Racingspel där du själv designar olika banor med hjälp av en finslipad Ban-editor. Ett plus är också för den mycket bra grafiken, som ni själva ser på bilden... Vad sjutton? Vet inte om ni har spel GRID men det där är sjukt likt! hela undre skärmen och hastighetsmätaren är näst intill identiska och allt annat ser ganska likt ut också. Race driver ser däremot roligare ut. EDIT: Likt, ellerhur? http://www.radio-ninty.co.uk/blog/media/1/20080212-GRID_DS_image0097.jpg Redigerat 27 November 2008 av Cooliz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Hahahahha, identiskt som f*n ! Samma tillverkare ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldamaster Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Köp Mario kart ds det är väldigt kul!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Nu räcker det med Mario Kart DS. Jag har det redan, så jag vill inte köpa ett till. Finns det inte nå Sport? Jag har Fifa 09. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg