Organism Skrivet 5 November 2008 Rapport Skrivet 5 November 2008 Vet ni vart jag kan se skräckfilmen the birds?Gå och hyr den. :) Fast den kanske inte finns på nåt hyrställe längre, den är ju ganska gammal. Nostalgi film butiker? :) Citera
360Xbox Skrivet 11 November 2008 Författare Rapport Skrivet 11 November 2008 det är äntligen en film då mördaren springer :P Citera
Gäst Mangekyoucake Skrivet 11 November 2008 Rapport Skrivet 11 November 2008 Vet ni vart jag kan se skräckfilmen the birds? Gå och hyr den. :) Fast den kanske inte finns på nåt hyrställe längre, den är ju ganska gammal. Nostalgi film butiker? :) slut a sär skriva ? lol @ 360xbox; Jason är ju grym, går ikapp sina springande offer, det äär awesome :D Citera
Organism Skrivet 11 November 2008 Rapport Skrivet 11 November 2008 Vet ni vart jag kan se skräckfilmen the birds? Gå och hyr den. :) Fast den kanske inte finns på nåt hyrställe längre, den är ju ganska gammal. Nostalgi film butiker? :) slut a sär skriva ? lol @ 360xbox; Jason är ju grym, går ikapp sina springande offer, det äär awesome :D Huh? Vad menar du ? Citera
Gäst Mangekyoucake Skrivet 13 November 2008 Rapport Skrivet 13 November 2008 =3 älskar Jasons sätt att (som jag sa ett par poster högre upp) gå ikapp sina springande offer ^ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.