Organism Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Vet ni vart jag kan se skräckfilmen the birds?Gå och hyr den. :) Fast den kanske inte finns på nåt hyrställe längre, den är ju ganska gammal. Nostalgi film butiker? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 det är äntligen en film då mördaren springer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Vet ni vart jag kan se skräckfilmen the birds? Gå och hyr den. :) Fast den kanske inte finns på nåt hyrställe längre, den är ju ganska gammal. Nostalgi film butiker? :) slut a sär skriva ? lol @ 360xbox; Jason är ju grym, går ikapp sina springande offer, det äär awesome :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Vet ni vart jag kan se skräckfilmen the birds? Gå och hyr den. :) Fast den kanske inte finns på nåt hyrställe längre, den är ju ganska gammal. Nostalgi film butiker? :) slut a sär skriva ? lol @ 360xbox; Jason är ju grym, går ikapp sina springande offer, det äär awesome :D Huh? Vad menar du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Bästa film-serien av alla <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 =3 älskar Jasons sätt att (som jag sa ett par poster högre upp) gå ikapp sina springande offer ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.