Gäst Megadeth Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Hej, vad är eran Gamertag på Xbox 360? Alltså, ert namn på Xbox-live, det vill säga. Jag heter Stony Bus på Xbox-live. Ett random namn som jag själv valde, ordet betyder ju inget speciellt, men, men. Nu till frågan. Vad heter ni på Xbox-live? //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 arak0 men är aldrig online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Trevligt att jag fått in två nya Gamertags. Ska adda er direkt. Tackar för dessa Gamertags! //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 achkar10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 ihabba123 är sällan online eftersom jag vill spela på plasma tv 50!! och kabeln når inte. Men är online när jag vill ladda ner nya demos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Trevligt att jag fått in två nya Gamertags. Ska adda er direkt. Tackar för dessa Gamertags! //Megadeth Är nog värt att tillägga som Arako gjorde att jag aldrig är online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Trevligt att jag fått in två nya Gamertags. Ska adda er direkt. Tackar för dessa Gamertags! //Megadeth Är nog värt att tillägga som Arako gjorde att jag aldrig är online. Ja, men jag addade honom i alla fall. Han kanske vill spela med mig någon gång ibland, då han någon gång är Online? //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Hej, vad är eran Gamertag på Xbox 360? Alltså, ert namn på Xbox-live, det vill säga. Jag heter Stony Bus på Xbox-live. Ett random namn som jag själv valde, ordet betyder ju inget speciellt, men, men. Nu till frågan. Vad heter ni på Xbox-live? //Megadeth Viktor0226 är inte inne något nu eftersom jag ska lämna in xboxen på lagning.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Trevligt att jag fått in två nya Gamertags. Ska adda er direkt. Tackar för dessa Gamertags! //Megadeth Är nog värt att tillägga som Arako gjorde att jag aldrig är online. Ja, men jag addade honom i alla fall. Han kanske vill spela med mig någon gång ibland, då han någon gång är Online? //Megadeth Talade om mig själv, inte Arako. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Trevligt att jag fått in två nya Gamertags. Ska adda er direkt. Tackar för dessa Gamertags! //Megadeth Är nog värt att tillägga som Arako gjorde att jag aldrig är online. Ja, men jag addade honom i alla fall. Han kanske vill spela med mig någon gång ibland, då han någon gång är Online? //Megadeth Talade om mig själv, inte Arako. :P Right, jag missuppförstod meningen. Trodde du menade Arako. Men jo, det är väl kul att adda dig. Du är skön som person, och väldigt trevlig. Så varför inte? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Zakakiro jag e inne 24/7 typ hehe ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.