Hoppa till innehåll

Hjälp!

Nacke3000

Rekommendera inlägg

Hej jag behöver verkligen veta en sak.

På Runescape är jag ranger. Jag är bara i lvl 43. Men min fråga är om man måste vara member om man ska ha ranged

scillcape?

Jag tror att det fortfarande är så att man måste vara member för att kunna köpa en skillcape när du nått lvl 99.

Jag tyckte att jag läste att dom kanske ska göra så att alla gratis spelare kan få alla skills som hör till f2p. Dvs, str, atk, def, range, mage osv. Alltså alla skills du kan göra som gratis spelare.

Men som sagt, när du når lvl 99 i range, bli member och hämta kappan för 99k tror jag att det var, men du kan använda den som gratis spelare också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske det beror lite på att man köper vissa av dem i members ställen?

Nope. När man får lvl 99 i range, då ska man gå till range master, kommer inte ihåg vad han stod, men när man går till honom då berättar han att man är master i range och du kan få köpa kappan för range för 99k. Man kan bara köpa en skillcape från en skill master, varför priset är 99k? Bara för att kappan är gjord av "speciella" material.

Molesta*

Håller inte reda på hur många team capes det finns. Men vi säger att det finns ända upp till teamcape 50, varför det är 50?

Det är bara för att det finns 50 olika sorter av kappan, och varje sort märks ut med en siffra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...