Hoppa till innehåll

Runescape

Tossan2

Rekommendera inlägg

• Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

snart i två år

redan 136 i combat

på 3 år kan typ vem som helst bli combat lvl 136 Oo beror bara på hur gärna man vill...

Tossan2*

Jag har 20M kvar köpte full dragon för några veckor sedan. Jag är inte den som samlar pengar precis.

Dyas*

En free player kan nå lvl 126, för att nå lvl 138 så måste man få lvl 99 i summoning också. Jag är på lvl 136 för att jag orkar inte lvl till 99 i summoning. Det är extremt jobbigt. Så ja, det går för den som sitter flera timmar om dagen och spelar nonstop.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dyas: Kan du sluta vara så jäklas kaxig mot alla? Det förstör stämningen!. Var lite trevligare när du skriver inlägg.

Kan inte fixa pengar. Finns ju inte något bra sätt att fixa pengar och samtidigt gå upp i level i typ WC. Man måste ju vara members för det mesta nu förtiden. Jag har ju jobbat med WC ett tag. men är ganska trött på det nu. Har du något annat förslag Rapotmex? Skulle gärna uppskatta om du kunde komma med förslag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

redan 136 i combat

på 3 år kan typ vem som helst bli combat lvl 136 Oo beror bara på hur gärna man vill...

Tossan2*

Jag har 20M kvar köpte full dragon för några veckor sedan. Jag är inte den som samlar pengar precis.

Dyas*

En free player kan nå lvl 126, för att nå lvl 138 så måste man få lvl 99 i summoning också. Jag är på lvl 136 för att jag orkar inte lvl till 99 i summoning. Det är extremt jobbigt. Så ja, det går för den som sitter flera timmar om dagen och spelar nonstop.

men hur känar du så mycket pengar?????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dragonaits*

Vi tar till exempel fishing.

Fixa lvl 50 i fishing, då kan du fiska swordfish. Fiska sedan swordfish tills du är på lvl 76, då blir du member och börjar fiska sharks. Gör så och du är på lvl 99 i fishing på cirka 6 månader, tog 3-4 månader för mig.

Eller om du vill gå upp i lvl och tjäna pengar så kan du göra mining.

Men när du gör mining, skit i smithing då, hacka bara stenar och sedan säljer du det i grand exchange för minsta pris.

Tossan2*

Brukar hugga runeite ore och sedan gör rune platebody och säljer.

Eller så dödar jag Kalphite Queen och försöker få en dragon chainbody som jag sedan säljer, har fått 4 hittills.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dragonaits*

Fixa lvl 50 i fishing, då kan du fiska swordfish. Fiska sedan swordfish tills du är på lvl 76, då blir du member och börjar fiska sharks. Gör så och du är på lvl 99 i fishing på cirka 6 månader, tog 3-4 månader för mig.

Men när du gör mining, skit i smithing då, hacka bara stenar och sedan säljer du det i grand exchange för minsta pris.

Tossan2*

Eller så dödar jag Kalphite Queen och försöker få en dragon chainbody som jag sedan säljer, har fått 4 hittills.

jag är member och 63 i fishing

jag brukar fånga megpie impling man får 200k för 13st

dragonaits*

Tossan2*

jag är member och 63 i fishing

jag brukar fånga megpie impling man får 200k för 13st

vad heter du på runescape
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

redan 136 i combat

Dyas*

jag vet att man måste ha lvl 99 i summoning för att nå "max lvln", visste dock inte exakt vad max lvln för members är, med tanke på att jag bara var member me 1 månad, och jag spelade bara halva månaden..

@dragonaits: vad har jag gjort för kaxigt nu då? har inte gjort något i den här tråden >_>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...