MysticGohan Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 redan 136 i combatpå 3 år kan typ vem som helst bli combat lvl 136 Oo beror bara på hur gärna man vill... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tossan2 Skrivet 4 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 och om man spelar mycket så är det lättare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Jag har spelat förut, kom upp i lvl 73 eller något. Men idag gjorde jag en gubbe, så jag undrar om någon har lust att spela lite med mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 snart i två år redan 136 i combatpå 3 år kan typ vem som helst bli combat lvl 136 Oo beror bara på hur gärna man vill... Tossan2*Jag har 20M kvar köpte full dragon för några veckor sedan. Jag är inte den som samlar pengar precis. Dyas* En free player kan nå lvl 126, för att nå lvl 138 så måste man få lvl 99 i summoning också. Jag är på lvl 136 för att jag orkar inte lvl till 99 i summoning. Det är extremt jobbigt. Så ja, det går för den som sitter flera timmar om dagen och spelar nonstop. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Dyas: Kan du sluta vara så jäklas kaxig mot alla? Det förstör stämningen!. Var lite trevligare när du skriver inlägg. Kan inte fixa pengar. Finns ju inte något bra sätt att fixa pengar och samtidigt gå upp i level i typ WC. Man måste ju vara members för det mesta nu förtiden. Jag har ju jobbat med WC ett tag. men är ganska trött på det nu. Har du något annat förslag Rapotmex? Skulle gärna uppskatta om du kunde komma med förslag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tossan2 Skrivet 5 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 redan 136 i combat på 3 år kan typ vem som helst bli combat lvl 136 Oo beror bara på hur gärna man vill... Tossan2*Jag har 20M kvar köpte full dragon för några veckor sedan. Jag är inte den som samlar pengar precis. Dyas* En free player kan nå lvl 126, för att nå lvl 138 så måste man få lvl 99 i summoning också. Jag är på lvl 136 för att jag orkar inte lvl till 99 i summoning. Det är extremt jobbigt. Så ja, det går för den som sitter flera timmar om dagen och spelar nonstop. men hur känar du så mycket pengar????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 dragonaits* Vi tar till exempel fishing. Fixa lvl 50 i fishing, då kan du fiska swordfish. Fiska sedan swordfish tills du är på lvl 76, då blir du member och börjar fiska sharks. Gör så och du är på lvl 99 i fishing på cirka 6 månader, tog 3-4 månader för mig. Eller om du vill gå upp i lvl och tjäna pengar så kan du göra mining. Men när du gör mining, skit i smithing då, hacka bara stenar och sedan säljer du det i grand exchange för minsta pris. Tossan2* Brukar hugga runeite ore och sedan gör rune platebody och säljer. Eller så dödar jag Kalphite Queen och försöker få en dragon chainbody som jag sedan säljer, har fått 4 hittills. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tossan2 Skrivet 5 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 dragonaits* Vi tar till exempel fishing. Fixa lvl 50 i fishing, då kan du fiska swordfish. Fiska sedan swordfish tills du är på lvl 76, då blir du member och börjar fiska sharks. Gör så och du är på lvl 99 i fishing på cirka 6 månader, tog 3-4 månader för mig. Eller om du vill gå upp i lvl och tjäna pengar så kan du göra mining. Men när du gör mining, skit i smithing då, hacka bara stenar och sedan säljer du det i grand exchange för minsta pris. Tossan2* Brukar hugga runeite ore och sedan gör rune platebody och säljer. Eller så dödar jag Kalphite Queen och försöker få en dragon chainbody som jag sedan säljer, har fått 4 hittills. jag är member och 63 i fishing jag brukar fånga megpie impling man får 200k för 13st dragonaits* Vi tar till exempel fishing. Fixa lvl 50 i fishing, då kan du fiska swordfish. Fiska sedan swordfish tills du är på lvl 76, då blir du member och börjar fiska sharks. Gör så och du är på lvl 99 i fishing på cirka 6 månader, tog 3-4 månader för mig. Eller om du vill gå upp i lvl och tjäna pengar så kan du göra mining. Men när du gör mining, skit i smithing då, hacka bara stenar och sedan säljer du det i grand exchange för minsta pris. Tossan2* Brukar hugga runeite ore och sedan gör rune platebody och säljer. Eller så dödar jag Kalphite Queen och försöker få en dragon chainbody som jag sedan säljer, har fått 4 hittills. jag är member och 63 i fishing jag brukar fånga megpie impling man får 200k för 13st vad heter du på runescape Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 redan 136 i combat på 3 år kan typ vem som helst bli combat lvl 136 Oo beror bara på hur gärna man vill... Dyas*En free player kan nå lvl 126, för att nå lvl 138 så måste man få lvl 99 i summoning också. Jag är på lvl 136 för att jag orkar inte lvl till 99 i summoning. Det är extremt jobbigt. Så ja, det går för den som sitter flera timmar om dagen och spelar nonstop. jag vet att man måste ha lvl 99 i summoning för att nå "max lvln", visste dock inte exakt vad max lvln för members är, med tanke på att jag bara var member me 1 månad, och jag spelade bara halva månaden.. @dragonaits: vad har jag gjort för kaxigt nu då? har inte gjort något i den här tråden >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Jag är lvl 92 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Raptomex: Jo fishing är ju bra. Tack för tipsen ska fiska lite senare då :). Har också funderat på bli members. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Själv är jag lvl 70. Spelar dock bara när kusinen spelar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg