Hoppa till innehåll

Runescape

Tossan2

Rekommendera inlägg

Raptomex: Jo fishing är ju bra. Tack för tipsen ska fiska lite senare då :). Har också funderat på bli members.

Samt så har jag en idé om varför du tycker att det är tråkigt i längden..

En gratis spelare har begränsad användning, blir du member så kan du göra mycket mer inom en skills och därmed blir det roligare. Men det är en aning onödigt om du ska bli member och börja med fishing, för att du kan ändå bara fiska f2p fiskar i början. Men när du börjar få lvl 70 i en skills, då ska du gå över till member.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hehe Jo. Men jag tänkte ju bli member för andra skäl också. Men jag ska börja fiska lite nu. Members blir man inte bara för att fiska lite som du tydligen säger. Men jag kommer ju bli members för lite olika saker. Men tack för tipsen =) Är mycket tacksam.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att få lvl 99 i en skills så krävs det att man är motiverad. Dvs att man inte velar runt med alla skills, du måste hålla dig till en och samma skill. Mitt tips är att du först blir member och fixar lvl 99 i en skills, sedan kan du bli member igen och göra andra saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Allright, just nu hugger jag rune essence för att tjäna cash, fast det kanske inte är så bra.

Hacka Yews? Isf vilka är dom som köper?

Sådana som gör pilbågar. De kommer och köper på Free World och säljer vidare i members. Eller priset ligger väl lika på alla servrar ?! ._.'

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Allright, just nu hugger jag rune essence för att tjäna cash, fast det kanske inte är så bra.

Sådana som gör pilbågar. De kommer och köper på Free World och säljer vidare i members. Eller priset ligger väl lika på alla servrar ?! ._.'

Priset är det samma.

Och det spelar ingen roll vart man köper/säljer. Vi säger så här, en member säljer 100 str pots, då kan en gratis spelare köpa just dom portionerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Priset är det samma.

Och det spelar ingen roll vart man köper/säljer. Vi säger så här, en member säljer 100 str pots, då kan en gratis spelare köpa just dom portionerna.

Måste ha glömt att läsa G.E:s handbok/manual.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Priset är det samma.

Måste ha glömt att läsa G.E:s handbok/manual.

Samma här.

Låter fint.

En fråga bara, om jag säljer 500 yews, hur mycket får man då?

Eller lättare sagt hur mycket är en yew värd?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...