zitroz Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 (redigerat) Har nyligen hört om det nya kommande Nintendo DS:et som kallas DSi Det ska ha en webb-läsare och kommer ha 2 inbyggda kameror en som pekar mot den som kör och en som är på locket(som på dom flesta 3G mobilerna) eller vad man ska kalla det :P, strörre skärmar och så kommer den vara mindre. Den lanseras i europa i början av 2009 http://www.mobilemag.com/content/images/16303_super.jpg Mer info här! Jag tänker iaf lätt köpa det! :) Redigerat 5 November 2008 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Soft!! Jag ska det!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Men jag har hört att man inte kan ha GBA spel i den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Men jag har hört att man inte kan ha GBA spel i den..du har hört rätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendofever Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 men att man inte kan ha GBA spel är ialla fall inga problem för mig, har inget lätt att jag ska köpa det här! :) det verkar ju asbra, och då kan jag vänta tills det kommer ut och inte köpa ett lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 5 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Men jag har hört att man inte kan ha GBA spel i den.. Det stämmer desvärre :( men det är bara att ha kvar det gamla DS:et :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Är det en upp följare till DS som GBA>DS var eller är den en förbättrad version som DS>DSlite var? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Är det en upp följare till DS som GBA>DS var eller är den en förbättrad version som DS>DSlite var?DSlite>DSi, fast skillnaden är ändå inte så stor. största skillnaderna: 1. man kan ladda ner saker, som till wii 2. den har 2 kameror ( som suger ) 3. laddningstiden är 30 min kortare lr något sånt, men batteriet håller 1 timme kortare 4. man kan inte spela gba spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Ja köper den. Föresten jag har en fråga kan man ha gamla DS spel till den eller kommer det nya bara för den. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 (redigerat) Ja köper den. Föresten jag har en fråga kan man ha gamla DS spel till den eller kommer det nya bara för den. :unsure:Man kan köra gamla på den. Det kommer nog komma ny mjukvara som bara fungerar till DSi. Redigerat 6 November 2008 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 (redigerat) Jag kommer inte köpa den, den kan ju inte spela GBA-spel och det är tråkigt. Dock har bara Gameboy Advance bara ett roligt spel och det är Mario Kart: Super Circuit. Kan man ha gamla DS spel till den eller kommer det bara nya till den. Man kan spela gamla Ds-spel på den, men jag köper den inte. Redigerat 6 November 2008 av Pikachu456 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 (redigerat) Kommer troligtvis inte att köpa en eftersom jag knappt spelar DS spel längre och priset lär väl bli lite för dyrt för att bara användas lite då och då. Och juste, vad kommer man att använda kamerorna till då? Redigerat 6 November 2008 av Eldapa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg