svantis Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 shuuuh, jag älskar mitt nitendo 64 och älskar oxå zelda Ocarina of time :) men jag har fasnat vid shadow temple för jag har inte hittat de där ögat, jag vet att man hittar den i brunen som liten men där är dt vatten :huh: så snälla om nån vet hur man får den så snälla svara + jag blir jätte glad om jag får ett utförligt och långt svar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 du ska vara liten och typ spela song of storms i väderkvarnen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svantis Skrivet 6 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 var får man song of storms? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Ja, som sagt så ska du som liten spela Song of Storms framför spelmannen i väderkvarnen i Kakriko Village, då töms brunnen. Men för att få Song of Storms så går du till spelmannen som vuxen, och tar fram Ocarinan framför honom. Då lär han dig Song of Storms. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svantis Skrivet 6 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 spel mannen i väder kvarnen :D aha det var inget :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreature Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 jag vill okså veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 shuuuh, jag älskar mitt nitendo 64 och älskar oxå zelda Ocarina of time :) men jag har fasnat vid shadow temple för jag har inte hittat de där ögat, jag vet att man hittar den i brunen som liten men där är dt vatten :huh: så snälla om nån vet hur man får den så snälla svara + jag blir jätte glad om jag får ett utförligt och långt svar :) För att få song of storms ska du gå till gubben i väderkvarnen som vuxen så ger han dig en song nämligen "song of storms" YAY! Sen så ska du gå dit som liten igen och spela Song of storms för gubben i väderkvarnen igen, då sjunker vattenytan i brunnen och du kan hoppa ner och börja ditt nya äventyr. MEN VAR FÖRSIKTIG det finns alltifrån osynliga fallgropar och händer som kommer ner ifrån taket och zombies som försöker döda den unga hjälten. Och när du tillslut kommer till bossen "Deadhand" eller "hjärnsugaren" som han heter på svenska guider så ska du vänta tills han attackerar och sen ska du stycka honom. Hoppas jag var till nytta :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg