Ja, har ni blivit lurade idag? på vår skola är alla så tråkiga så alla var helt seriösa och skämtade ingenting :angry: jag vill gärna bli lurad men det är ingen som lyckas med det! :)
Första April
Jag har blivit lurad några gånger. Men inte lurat någon anann. Men jag var med på klassen´s gemensamma skämt!
Jodå, några kassa skämt och ett bra hittils.
Kassa: pappsen hittade på nåt om att de ska kräva personnummer när man går ut på IT... dålig logik, genomskådad efter max tio sek.
Lärarna på skolan fick för sig att de kommer hälla vatten i alla skor som inte står på rätt plats när man ska till maten...
Några kassa till...
Och så det som man inte genomskådade, på badhuset.
Vi skulle simma 50 m under vatten. De flesta försökte men ingen lyckades.
Undrar varför...
nä...men ja har lurat många...
hehe coolt.. 50m är ju lite svårt.. jag skulle inte ens försöka. 25m skulle jag kanske gå med på men 50 är ju direkt farligt. Min morsa trodde att datan var förstörd för "det kommer bara upp massa ettor". Lilla mamma kollade inte om någon diskett satt i ;)
Inte blivit lurad..kanske av Admin(om det var ett skämt)..och ajg har inte lurat nån...
Silken mamma!!!hehe coolt.. 50m är ju lite svårt.. jag skulle inte ens försöka. 25m skulle jag kanske gå med på men 50 är ju direkt farligt. Min morsa trodde att datan var förstörd för "det kommer bara upp massa ettor". Lilla mamma kollade inte om någon diskett satt i ;)
Jag har inte blivit lurad bara lurat!
Våran klass aprilskämt ägde hårt! Vi samlade ihop typ 100 ungar som skulle hänga över en dator skärm så det skulle se ut som att vi nöjes surfade (vilket e förbjudet i min skola, man blir avstängd från datorerna) Sen hade vi typ skrivit April April på ett Word dokument och vände skärmen åt läraren som tog fast oss! snacka om blåst.. Kanske inte så kul nu, men då var d asskoj!
Den var bra Trunks
Jag lurade minst 25 stycken och blev bara lurad av Hallandsposten såsom många andra i min klass
Håller med!
Blev lurad av admin och mamma.
Jag blev också lurad av Admin!
Ja det var ett bra skämt han hittade på.
japp,jag blev lurad av Admin cokså..det blev många..
Dom som blev lurade av admin är totalblåsta.. ;P.
Skämt åsido..
men ajg var typ borta hela dan och tänkte inte på att det var 1 april..det var därför..
Jag blev aldrig lurad :( inte av en enda.
Va har jag missat något?! Vad gjorde Admin?
Han sa att alla skulle få en varning :P
nepp men har lurat många!