DjLudde Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 (redigerat) Måste träna så ge mej så svåra ni kan komma på! :o Exempel på en svår: Hariyama - Gastly Kom ihåg att bara skriva högst 3 som person och högst 5 över huvud taget! Hur många jag håller på med nu! 6/5 P.s: Spiritomb får "INTE" vara med! Här är alla beställningar (hitills): Redigerat 23 Juni 2010 av DjLudde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Chingling och Infernape. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 6 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Vad tycks??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Man ser inte så mycket av Chingling, utom formen... Men annars är den bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 rotom giratina golem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Cyndaquil och totodile :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 6 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Anton99: Din var lagom svår! Umbreon24: Din var för lätt men jag gjorde den i alla fall... <_< Vad tycks? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Sry :( Dialga-palkia och giratina men dina sprites var snygga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 (redigerat) snygga kolla min giratina golem rotompokemon23.bmp Redigerat 6 November 2008 av anton99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Lika snygg som kuddmannen :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 7 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Den var as svår! :( Men det ska dom vara ;) ! Jag blev iaf inte nöjd med en... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Men hur svåra ska dom vara då :huh: ? den var allafall ganska snygg 3/5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg