Hoppa till innehåll

Rsbot + Autowoodcutter M.m

Gambet

Rekommendera inlägg

Tja alla, tänkte dela med mig av denna fina bot till Runescape som min kompis har fått tag på...

Det är någott som ska funka efter såkallat "PVP World Patch" och du ska troligtvis inte kunna bli bannad av detta..

Har själv inte använt det, men han säger att det funkar super bra!

Tänkte scanna det okså & lägga upp..

Här är bottet: *borttaget*

Scanna det på : www.novirusthanks.com

OBS! Innan du scannar den på länken jag gav er.. Tryck på "Advanced Options" och klicka i rutan som kommer fram!

Om ni inte gör det här så kan bottet sluta fungera!

Som sagt, har inte använt bottet men mina kompisar har.. Inte många som har det här änn, men eftersom jag inte kör så tänkte jag ju att ni kan få använda det istället ;) Snäll som jag är :D

OBS! Det kan komma upp Spy Ardware när ni scannar eller laddar hem (DET ÄR INGET FARLIGT) det gör INGET med din dator! Du kan va lugn!

Om problem skulle uppstå när du laddar hem, att filen försvinner.. så kan det va ditt virus skydd som deletar den för den TROR att det är virus innuti! (det är inte det) så tryck bara av ditt skydd, ladda hem..installera bott, sen kan du ta på virus skyddet igen! :D

Skriv gärna vad ni tkr om programmet! Tack för mig!

Redigerat av Nafrali
Förmodligen virus.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

EDIT: Virus Virus Virus...Det finns en trojan i .exe filen. Kolla .bmp filen så ser du allt.

Nej, det är inget virus.. Det är hur programmet är kodat! Jag & alla andra får okså det där, men det är inget virus!

Det är "fake" virus ... Alla programm tror att det är virus, men det är ett "fake" virus..

Vet inte hur jag ska förklara, men var ej oroliga!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej tack, jag vill inte ha trojaner på min dator

post-79751-1226064226_thumb.png

Ok skyll dig själv, det händer inget.. Jag har det själv, den såkallade trojanen är inte en äkta trojan. Kan bli så med vissa program, beror på hur programmet är gjort och med vad.. Men somsagt, skyll dig själv.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej. Då vill man ha lite bevis på det.

EDIT: Hur vet du att det är ett fejk virus? Killen som gjorde Rsbot la inte in virus. Men folk laddade ner det la in virus och sedan på download.com. Vilket betyder att du bara kan ladda ner från det "riktiga" sidan. Alltså Rsbots hemsida. Annars kan det vara risk för virus.

Redigerat av dragonaits
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

EDIT: Hur vet du att det är ett fejk virus? Killen som gjorde Rsbot la inte in virus. Men folk laddade ner det la in virus och sedan på download.com. Vilket betyder att du bara kan ladda ner från det "riktiga" sidan. Alltså Rsbots hemsida. Annars kan det vara risk för virus.

Du har rätt i det mesta, men vad du inte vet om är att min kompis känner folk som gör sånna här saker, alltså.. Den har inte kommit upp på hemsidan ännu, men jag har fått tag i den genom min kompis.. Och dom lägger ej in virus i det.

Alltså, jag har inte laddat hem den från nån skiten hemsida!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har rätt i det mesta, men vad du inte vet om är att min kompis känner folk som gör sånna här saker, alltså.. Den har inte kommit upp på hemsidan ännu, men jag har fått tag i den genom min kompis.. Och dom lägger ej in virus i det.

Alltså, jag har inte laddat hem den från nån skiten hemsida!

Då förmodar jag att du försöker lägga till trojaner på en annans datorn -.-

Misslyckad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...