Musten Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 vadå inget gammalt som en windows 95? förstår inte det. 250gig för att det är ett lågt pris. chassi+nätagg inbyggt för lågt pris. Han menar nog ett sånt där vitt chassi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Men chassin har ju inga kopplingar till operativsystem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Men chassin har ju inga kopplingar till operativsystem. Han kanske menar att han inte vill ha ett chassi som ser ut som det kom från tiden då windows 95 va hype Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Men chassin har ju inga kopplingar till operativsystem. Han kanske menar att han inte vill ha ett chassi som ser ut som det kom från tiden då windows 95 va hype Ja men då kunde han ju ha sagt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Men chassin har ju inga kopplingar till operativsystem. Han kanske menar att han inte vill ha ett chassi som ser ut som det kom från tiden då windows 95 va hype Ja men då kunde han ju ha sagt det. haha ja jag menade att chassit inte behöver va det dyraste men heller inte behöver vara det fulaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 @ D48: Duger det chassit jag "tog" åt dig? Vill du ändra på något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 @ D48: Duger det chassit jag "tog" åt dig? Vill du ändra på något?ooh nej :D det ser bra ut :) kommer jag ha över 50FPS i bf2 så, men hur bra är det grafik-kortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Bort med Vista och kolla om Chassiet duger. Så är vi överens :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 (redigerat) @ D48: Duger det chassit jag "tog" åt dig? Vill du ändra på något?ooh nej :D det ser bra ut :) kommer jag ha över 50FPS i bf2 så, men hur bra är det grafik-kortet? Bästa som finns för det priset. Skit bra typ. Du kan nog spela crysis med högsta på allt om du har upplösningen 1152x864, har en kompis som kan det iallafall. Just det som Bazti sa: bort med vista Redigerat 9 November 2008 av AlleTheMaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 @ D48: Duger det chassit jag "tog" åt dig? Vill du ändra på något? ooh nej :D det ser bra ut :) kommer jag ha över 50FPS i bf2 så, men hur bra är det grafik-kortet? Bästa som finns för det priset. Skit bra typ. Du kan nog spela crysis med högsta på allt om du har upplösningen 1152x864, har en kompis som kan det iallafall. Just det som Bazti sa: bort med vista Vad är så fel med Vista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Det är lite dyrt, kostar ju mer om du vill ha vista lagligt liksom. Och så gillar han nog inte vista, gör inte jag heller, men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 neeeeeeeej f*n inte vista XD! Xp är det som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.