MixedStuff Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Aaron:Bug Dustox-Bug,poison-lv.53-Bug buzz, toxic, double team, light screen Beautifly-Bug,Fly-lv.53-Energy ball, Bug buzz, Shadow ball, Phsychic Drapion-Poison,Dark-lv.57-Ice fang, Cross poison, X-Scissor, Aerial Ace Heracross-Bug,Fight-lv.54-Mega Horn, Close Combat, Night Slash, Stone Edge Vispiquen-Bug,Fly-lv.54.Power Gem, Attack Order, Defend Order, Heal Order Beartha:Ground Whischash-Water,Ground-lv.55-Fissure, Aqua Tail, Zen Headbutt, Rock slide Quagsire-Water,Ground-lv.55-Dig, Double Team, Protect, Sandstorm Sudowoodo-Rock-lv.56-Earthuake, Sucker Punch, Hammer Arm, Sandstorm Golem-Rock,Ground-lv.56-Earthquake, Gyro Ball, Brick Break, Sandstorm Hippowdon-Ground-lv.59-Earthquake, Stone Edge, Crunch, Curse Flint:Fire Rapidash-Fire-lv.58-Flare Blitz, Solar Beam, Bounce, Sunny Day Lopunny-Normal-lv.57-Fire Punch, Charm, Mirror Coat, Sunny Day Steelix-Steel,Ground-lv.57Fire Fang, Rock Tomb, Screech, Sunny Day Drifblim-Ghost,Flying-lv.58-Will-O-Wisp, Ominous Wind, Double Team, Baton Pass Infernape-Fire,Fight-lv.61-Flare blitz, Thunder Punch, Mach Punch, Earthquake Lucian:Psychic Mr.Mime-Psychic-lv.59-Psychic, Thunder Bolt, Reflect, Light Screen Medicham-Fight,Psychic-lv.60-Drain Punch, Thunder Punch, Fire Punch, Ice Punch Alakazam-Psychic-Lv.60-Psychic,Energy Ball, Focus Blast, Recover Girafarig-Normal,Psychic-lv.59-Psychic, Shadow Ball, Double Hit, Cruch Bronzong-Steel,Psychic-lv.63-Psychic, Gyro Ball, Earthquake, Calm Mind Champion Cynthia Spiritomb-Ghost,Dark-lv.61-Dark Pulse, Psychic, Silver Wind, Embargo Gastrodon (West)-Water,Ground-lv.60-Muddy Water, Earthquake, Stone Edge, Sludge Bomb Lucario-Steel,Fight-lv.63-Aura Sphere, Dragon Pulse, Psychic, Earthquake Roserade-Grass,Poison-lv.60-Energy Ball, Sludge Bomb, Shadow Ball, Extrasensory Milotic-Water-lv.63-Surf, Ice Beam, Mirror Coat, Aqua Ring Garchomp-Dragon,Ground-lv.66-Dragon Rush, Earthquake, Brick Break, Giga Impact Hoppas att denna är till nytta.Säg om jag ska ändra Något :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 (redigerat) Finns inte det redan en sån här fast ett fusk, :huh: asså det är bara vad jag har för mig... Redigerat 7 November 2008 av Kuddmannen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 7 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 (redigerat) Trodde att den var till Leafgreen men såg nu att den är till diamond/pearl :( Redigerat 7 November 2008 av Umbreon24 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Det finns en tråd om lg/fr om det är den du syftar på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 7 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 jag läste först elite 4 och sen leafgreen för en sån tråd var över den med diamond/pearl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg