Megaman67 Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 (redigerat) Hallå, jag skulle vilja köpa en PS1 med ett spel. Spelet som ska följa med är det här: http://image.com.com/gamespot/images/2003/all/boxshots2/573856_92793.jpg Hur mycket jag ska betala för konsollen + spelet och frakt får ni bestämma själva. Jag har inte mer än 1680 kronor och priset får inte bli högre än 1030 kronor. Har ni tröttnat på er playstation 1 går det bra att sälja den till mig och då kan ni kontaka mig via PM. Nå jag hoppas någon svarar. Redigerat 8 November 2008 av Pikachu456 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 titta på blocket.se tro att du hittar mindre än 1000kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 8 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 (redigerat) Någon mer som skulle vilja svara :D Men snälla svara :) Redigerat 8 November 2008 av Pikachu456 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 8 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 titta på blocket.se tro att du hittar mindre än 1000kr. Bara så du vet så är jag inte 18 år. Men kan någon svara? Det är ju nästan inga som svarar i köp och sälj. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Vad spelar det för roll hur gammal man är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 titta på blocket.se tro att du hittar mindre än 1000kr. Bara så du vet så är jag inte 18 år. Men kan någon svara? Det är ju nästan inga som svarar i köp och sälj. Fråga din mamma om hon kan köpa det på Tradera eller blocket så betalar du henne...och kanske kan du pruta henne med lite gos :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Du kan få köpa mitt ps1 det har många spel med men tyvärr inte det dära :( Men dom kanske går bra ändå? Bild kan skickas om du är intreserad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 (redigerat) Jag har en ps2 som du kan få köpa (muuuuuuch better än ps1). Jag har tyvär inte det där konstiga musse spelet men många andra bra spel, som GTA, ett väldigt bra spel :). Men jag är ganska kär i alla mina spel så jag venne om jag vill, bara om du vill köpa snappt innan jag ångrar mig. ;) Redigerat 5 Maj 2009 av Gamer95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 22 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Jag tycker vi avbryter alltihop. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Jag har inte Mickey Mouse spelet men jag har PsOne och några andra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 En Playstation 1 är faktiskt inte ens värt en hundring (sorgligt nog då det är en grym konsol) och det där spelet kan du nog få tag på för under 50 kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 (redigerat) Jag har PS1 och det spelet faktiskt. Var de båda ligger är dock en annan sak. Redigerat 27 Juli 2009 av Eru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg