MixedStuff Skrivet 9 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 När jag såg Lars sjunga "It Aint Me Babe" på auditions ( ) så tyckte jag direkt att han var den bästa av alla deltagare i Idol. Men han värkar ju bara bli sämre nästan :/ Jag har inte kollat på Idol på ett tag nu, så jag vet inte vem som är bäst nu. Men jag hoppas på att Lars skall vinna.lars var lungt bäst på audition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Idol är Sveriges (kanske världens?) sämsta underhållnings program. Har det någonsin kommit någon riktigt storstjärna från svenska Idol? Men för att inte få en tillsägelse för att gå off-topic så tror jag Lars(?) vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Jag hade hoppats på att Yazmina Simic :wub: skulle ta hem hela vinsten, men hon åkte ju ut i början.. :( Så nu tror jag att det blir Kevin som vinner årets idol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 mina kompisar är grannar med Yazmina Simic :wub: Tror Jhan "det lilla äcklet" Palm vinner. ALICE!ALICE! for IDLE 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Hatar Johan nåt fruktansvärt. Han suger på att sjunga, och kommer man bakom honom så ser han ut som en tjej. Off topic: Jag ser bara lite av Idol när jag käkar godis/chips mm för att min mamma har på det på tvn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Jesper vinner. Om inte, så vinner Olga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Kevin eller Alice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Kevin kommer vinna. Men jag fattar inte hur Johan kan komma så långt, han borde ju inte ens fått komma med från första början! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 I'll say it again. Jesper / Olga vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Kevin kommer vinna. Men jag fattar inte hur Johan kan komma så långt, han borde ju inte ens fått komma med från första början! Alla små fjortistjejer tycker han är snygg bara för han är på TV och därför röstar de på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Kevin kommer vinna. Men jag fattar inte hur Johan kan komma så långt, han borde ju inte ens fått komma med från första början! Alla små fjortistjejer tycker han är snygg bara för han är på TV och därför röstar de på honom. Läste i någon tidning att de där fjortisarna hade hotat Alice till livet på hennes blogg. Det är överdrivet. Också typ skrev dem: "Du är tillsammans med Johan, din hora." Skitfånigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 En flygande bajskorv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.