PussyCat Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Hejsan. Nu är det såhär att när jag ska ta bort ett stycke eller en text så raderar backspace otroligt sakta. En sån här rad kan ta ca 10 sekunder, samma problem har jag med pilarna. Någon som kan hjälpa mig med detta problem ? Fråga om ni behöver mer info, kunde inte förklara så bra. Det jag menar är i klartext, när jag håller in pilarna eller backspace går "strecket" som finns när man skriver otroooligt sakta. Hoppas ni kan hjälpa mig. / A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Kontrollpanelen ---> Tangentbord ---> Repetitionshastighet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 (redigerat) Ett stort tack. Men fattar inte hur detta kan har ändrats, har knappt aldrig varit där inne. Redigerat 7 November 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Ett stort tack. Men fattar inte hur detta kan har ändrats, har knappt aldrig varit där inne. Du kanske har några yngre syskon som gillar att pilla på inställningar? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Ett stort tack. Men fattar inte hur detta kan har ändrats, har knappt aldrig varit där inne. Du kanske har några yngre syskon som gillar att pilla på inställningar? :) Det hände ikväll för ca 30 minuter sedan och då är det bara jag som suttit här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Ett stort tack. Men fattar inte hur detta kan har ändrats, har knappt aldrig varit där inne. Du kanske har några yngre syskon som gillar att pilla på inställningar? :) Det hände ikväll för ca 30 minuter sedan och då är det bara jag som suttit här. Kanske var nån tangents kombination eller nåt du kom åt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 (redigerat) Ett stort tack. Men fattar inte hur detta kan har ändrats, har knappt aldrig varit där inne. Du kanske har några yngre syskon som gillar att pilla på inställningar? :) Det hände ikväll för ca 30 minuter sedan och då är det bara jag som suttit här. Kanske var nån tangents kombination eller nåt du kom åt Ja, det kanske det var. Redigerat 7 November 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Ett stort tack. Men fattar inte hur detta kan har ändrats, har knappt aldrig varit där inne. Du kanske har några yngre syskon som gillar att pilla på inställningar? :) Det hände ikväll för ca 30 minuter sedan och då är det bara jag som suttit här. Kanske var nån tangents kombination eller nåt du kom åt Ja, det kanske det var. Bra att de funkar som de ska nu iaf :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Händer samam sak om man får Tröga tagenter... Får jag när jag spammar en tagent... Någon som vet hur jag ska fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 (redigerat) På kontrollpanelen finns hjälpcenter eller vad det heter där man kan få hjälp om man har rörelsehinder, där ska du kunna ändra det. Så är det i alla fall på Vista. Möjligt att inställningarna ligger på Tangentbordsektionen på XP. Annars kan du bara få fram Tröga-Tangenter rutan genom att spamma shift och sen trycka på "Inställningar" så ska du blir förd dit. Redigerat 9 November 2008 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.