laynus Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Asså varför funkar det inte att gå in i bland? Jag blir ganska sur på det jag har sett det 2 gånger. Kan inte admin fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Asså varför funkar det inte att gå in i bland? Jag blir ganska sur på det jag har sett det 2 gånger. Kan inte admin fixa det? Aldrig hänt mig, du får förklara bättre, så folk förstår dig. Vadå, "Jag kan inte gå in på Fuska.se, kan Admin fixa det". Det är klart att han inte kan fixa något, om han inte har en motivation till det han ska fixa. Om du har krångel med det, försök med någon annan webbläsare, för det kan vara webbläsarens fel. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Tror bara moderatorer vet svaret... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 8 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Asså ibland när jag ska in på sidan står det 500 fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Servfel är det väl då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 8 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Det händer så ofta tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Det händer så ofta tycker jag! Du kan lyssna istället för att gnälla. Byt webbläsare >_< För då kommer allt i den gamla webbläsaren gå bort, och sedan tar du ju en ny också. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Du får ett internt serverfel, antagligen fuska.se's server mår dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Du får ett internt serverfel, antagligen fuska.se's server mår dåligt? Kan vara så också. Vet du vad Fuska.se-server heter? //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 8 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Det händer så ofta tycker jag! Du kan lyssna istället för att gnälla. Byt webbläsare >_< För då kommer allt i den gamla webbläsaren gå bort, och sedan tar du ju en ny också. //Megadeth Vad babblar du om det är fuskas server som är dålig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Tror bara moderatorer vet svaret... Ja, självklart, blir man moderator får man även en snabb gratiskurs i nätverksteknik. :) Nej, vi vet inte, det är fel med servern, admin gör så gott han kan för att fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Admin fixade det innan men nu har det börjat komma tillbaka lite :(. Men en uppdatering brukar hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.