Xade Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 (redigerat) Det vart så för mig nyss, det är bara att stänga ner och öppna ett nytt fönster när man väntat en minut så fungerar det fint igen, i alla fall för mig :) Redigerat 8 November 2008 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 det är väll bara att vänta o se då :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Omen lägg av.. Kan du inte vänta några minuter för att kolla runt i fuska? Inte som att något nytt händer på några minuter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Omen lägg av.. Kan du inte vänta några minuter för att kolla runt i fuska? Inte som att något nytt händer på några minuter.. Nej, det tror jag inte. För då skulle han ha haft tid och kolla runt, istället för att skriva ett sådant onödigt inlägg. Jag har dock inga problem med att Fusk som godkänns på Fuska.se är dåliga, bara man kan läsa/förstå de. //Member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Omen lägg av.. Kan du inte vänta några minuter för att kolla runt i fuska? Inte som att något nytt händer på några minuter.. Nej, det tror jag inte. För då skulle han ha haft tid och kolla runt, istället för att skriva ett sådant onödigt inlägg. Jag har dock inga problem med att Fusk som godkänns på Fuska.se är dåliga, bara man kan läsa/förstå de. //Member Du skriver ju verkligen inte onödiga inlägg själv. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.