DiRtY Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 tja, hittade några som sålde ps3 60gb för 1750kr (fick prata lite med dem för att få fram priset), det hade ett lager elelr nåt i UK och skickade därifrån. Han som jag pratade med nämde nåt om grosist eller nåt. Nu undrar jag om jag kan lita på dem när de säljer det så billigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Jag skulle nog inte ta risken och lita på dom. Hehe Offtopic: Har inte lärarna lärt dig att du ska säga dem eller de? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 domma? jag skulle iaf inte ta risken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 domma? jag skulle iaf inte ta risken... Man är inte van vid att folk skriver domma. Har med dialekten att göra. Vi säger dom en del i Skåne bland annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Nej tycker inte du ska lita på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskarpontus Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 (redigerat) Lita inte på dom! Dom blåser dig på 1750:- eller vad det var. :meddum: Redigerat 11 November 2008 av fuskarpontus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 gör inte det!!du kommer bli blåst till max!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.