KuroKaktus Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Hej. Jo jag tänkte önska mig asus EEE i julklapp (http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=352377). Men jag vet inte om den klarar av wow och steam spel. Jag vet att minnet inte räcker men jag tänkte även köpa http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...ent&markID=. Om jag inte får den också i julklapp. Så då är min fråga: Om jag får datorn och hårdisken så klarar den av WoW och steam spel då? (Cs source, Half life deathmatch). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 (redigerat) Skulle knappast tro det, skaffa en bättre isf. Edit: Skaffa inte den, suger stenhårt Redigerat 9 November 2008 av AlleTheMaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Varför funkar det inte att ha wow då om det ligger på externa horddisken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 För att datan SUGER. den har inte ens en gig ram, inte ens 1ghz processor, och hårdisken är typ nano stor, men det har inte så mycket med saken att göra. Skaffa den inte! Du skulle kunna skaffa typ eee 901, men det är tveksamt om den skulle klara spel den heller <_< , dom är inte byggda för spel, dom är byggda för att vara ultra portabla. Om du dessutom ska ha en extern hårdisk till den så blir den inte särskilt portabel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Som jag uppfatta det du skrev så KAN man spela spelen. Men går det inte fixa mer ram i det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 (redigerat) Kolla här: Datorns processor är sämst, riktigt, riktigt, riktigt, riktigt, dålig. personligen har jag en dubbelkärnig 3ghz, det blir cirka 6ghz, den har inte ens en 1ghz den har 0.6ghz. Ramet kan man väll kanske öka om man vill krångla lite, men det är inte säkert att moder kortet klara det. Köp den inte, kommer inte klara cs:s och wow, kanske cs 1.6 däremot Vill du spela ska du ha stationär Redigerat 9 November 2008 av AlleTheMaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Men det är så att jag önskar mig en bärbar dator i julklapp. Och ska ta och prata med nån dator affär. Och jag har bästemnt att inte spela wow på den p.g.a att wow laggar as mycket på min dator jag har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 WoW skulle kunna gå med lägsta inställningarna och 1fps i städer med 1 minut laddnings tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 WoW skulle kunna gå med lägsta inställningarna och 1fps i städer med 1 minut laddnings tidOm ens det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Jag läste en tråd i ett annat forum och har bästemnt mig att sluta med wow. Aå nu är frågan bara om steam spelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Jag läste en tråd i ett annat forum och har bästemnt mig att sluta med wow. Aå nu är frågan bara om steam spelen!lol, vad läste du i den tråden som fick dig att sluta spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Fick mig att fundera lite. Men hade ju tänkte innan med då men men xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.