Hoppa till innehåll

Asus Eee Klarar Av Mina Spel?


KuroKaktus

Rekommendera inlägg

Hej. Jo jag tänkte önska mig asus EEE i julklapp (http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=352377). Men jag vet inte om den klarar av wow och steam spel. Jag vet att minnet inte räcker men jag tänkte även köpa http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...ent&markID=. Om jag inte får den också i julklapp. Så då är min fråga:

 

Om jag får datorn och hårdisken så klarar den av WoW och steam spel då? (Cs source, Half life deathmatch).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att datan SUGER. den har inte ens en gig ram, inte ens 1ghz processor, och hårdisken är typ nano stor, men det har inte så mycket med saken att göra. Skaffa den inte! Du skulle kunna skaffa typ eee 901, men det är tveksamt om den skulle klara spel den heller <_< , dom är inte byggda för spel, dom är byggda för att vara ultra portabla.

 

Om du dessutom ska ha en extern hårdisk till den så blir den inte särskilt portabel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kolla här: Datorns processor är sämst, riktigt, riktigt, riktigt, riktigt, dålig. personligen har jag en dubbelkärnig 3ghz, det blir cirka 6ghz, den har inte ens en 1ghz den har 0.6ghz. Ramet kan man väll kanske öka om man vill krångla lite, men det är inte säkert att moder kortet klara det.

 

Köp den inte, kommer inte klara cs:s och wow, kanske cs 1.6 däremot

 

Vill du spela ska du ha stationär

Redigerat av AlleTheMaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...