WASD Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Det stämmer :) man kan komma till http://www.wowhead.com/?npc=28602 om man har engineerings Rocket Boots och Slow Fall http://img37.picoodle.com/img/img37/3/11/9/f_WoWScrnShotm_a3da3f0.jpg Lite svårt att förklara hur man kommer dit, men man ska gå väst så hittar man ett berg som är lätt att klättra på, kan komma med screenshot senare var man ska stå när man hoppar och kanske en film. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Ändrat sen patchen och nu droppar dessa inget, förut droppade dom frostweave cloth och pengar etc. Även ibland blåa saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Gamla nyheter och man behöver inte rocket boots man kan wallbugga sig dit, såg det här dagen efter wotlk patchen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 (redigerat) Ja jag var där och dödade lite mer än 20stk med några andra, droppades bara silver, har själv bara listat ut hur man kommer dit med rocket boots hörde att dom fixat wall jumpingen i patchen också Redigerat 9 November 2008 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 (redigerat) var det där du på bilden? Redigerat 10 November 2008 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 var det där du på bilden?ja, har också sätt andra komma dit och tatt dit några kompisar så jag vet att det inte är fake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 ja men jag menar, är det din char på bilden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Ja skrev jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Ja skrev jag...märkte det nu, läste lite för snabbt första gången Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg