fruesgkuas Skrivet 24 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 bra då löste det sig ju ;) visst löste det sig tillslut men problemet är att 73% chans att få något är litet, får jag MVG på mikrobiologiprovet så blir det nog 77%.... och det är 4 dagar tills löning så vi får se då.. X-D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 28 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 (redigerat) idag är det löning, hurra, hoppas på vinst X-D - sista fredagen i månaden :o Redigerat 28 November 2008 av fruesgkuas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Skönt att det löste sig :) Fick du pengarna alltså? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 wow grattis jag är så stolt över dig, inte för att vara taskig men vad hjälper det att skriva vad du har fått i dina prov eller hur du pratar med din pappa ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
axel_96 Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Betala det själv, som alla andra.han fick ju inga pengar... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 4 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 antar att han vill att jag ska vänta till jullovet, fick inga pengar :( nåja, den som väntar på något gott... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 antar att han vill att jag ska vänta till jullovet, fick inga pengar :( nåja, den som väntar på något gott... Okay, synd att du inte fick pengar :/ Vänta bara till julen, hoppas du får dem då :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Hoppas verkligen du får pengarna, hade min fader gjort såhär mot mig.. Gud ska veta att jag inte hade varit nådig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 skaffa ett enkelt jobb. Som tar 1-2 timmar per dag. Och din farsa kanske inte vill paya fast att han har mycket pengar kanske beror det på att han inte vill att du ska spela wow? och jag tror nog inte att man behöver studiebidrag. Du bor ju med dina förelldrar, du får grattis kläder,mat,pennor,block.... Fråga din mamma eller din brorsa om pengar om din farsa inte vill ge dig. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 11 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 (redigerat) WOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOO ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!! TACK SÅ JÄVLIGT MYCKET :) WoW här kommer jag!! Jag tackar alla som har postat på detta forum och hoppas att andra kan ta lära utav det också :D Redigerat 11 December 2008 av fruesgkuas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 WOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOO ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!! TACK SÅ JÄVLIGT MYCKET :) WoW här kommer jag!! Jag tackar alla som har postat på detta forum och hoppas att andra kan ta lära utav det också :D Bra att du fick speltid! säg tack till din pappa :) OFF TOPIC: Vilken realm spelar du på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Vad är det för mongos som skriver skaffa jobb? Eftersom snubben går på GYMNASIUM ska han ju iaf ha en del utav STUDIEBIDRAGET, minst sagt hela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg