Gäst jeppedoli Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Jag har tänkt köpa en extern hdd på 500 gb och ska hällst inte kosta mer än 500kr. Jag har letat lite grann men då står det så konstiga saker. Om ni vet någon bra så ge mig hemside addressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Vet inte riktigt om det finns någon för 500 spänn, kanske om det är erbjudande, men annars tror jag inte det. Du kan få en bra för 700-800kr däremot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Vet inte riktigt om det finns någon för 500 spänn, kanske om det är erbjudande, men annars tror jag inte det. Du kan få en bra för 700-800kr däremot ok. men säg någon bra bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 finns överallt datorbutiken.com inet(tror jag) och i affärer som expert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 prisjakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.