Tilvas Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 är osäker på vad jag ska köpa jag tycker mest om xbox 360 fast säg vad som är vettigast att köpa och när man ska köra xbox live gold måste man ha en kabel till modemet eller vad f*n säg lite om 360 live Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 köp xbox 360!!! Det är 100 gånger bättre med skit bra xbox live Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 11 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 kan du säga lite om xbox live vad jag behöver för att spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 har båda men om jag skulle välja något om dom två så skulle jag lungt valt xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 BLUEROUGE Postat Idag, 17:47:57 kan du säga lite om xbox live vad jag behöver för att spela? ---------------------------------------------------------------------------- 1XBOX 360 2.MODEM 3.ROUTER 4.GULDMEDELSKAP 5.ETT SPEL SÅKLART TRO ATT DET VA ALLT MEN HAR DU TRÅDLÖS MODDEM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 12 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 nope har med sladd fast kan gå ner och kolla i allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 BLUEROUGE Postat Idag, 06:43:54 nope har med sladd fast kan gå ner och kolla i allafall ------------------------------------------------------------------------------ men om du har sladd så e dem saker jag skrev till dig innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 12 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 har 2 routers modem då återstår bara en fråga måste jag ha en jäkla sladd genom huset mellan 360:it har tyvärr inget 360 en så såklart jag köper spel ja och guldmedlemskap då är det bara frågan om jag behöver en sladd hade tänkt mig att köra halo 3 online fast för att jag inte ska behöva vara en noob så skulle det vara snällt om ni kunde skcika in bilder på vapen och säga vilket som är bäst själv gillar jag laser kanonen och shotgun Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 du måste han en sladd genom router till x360 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 12 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 är den sladden lång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 (redigerat) OM DIN ROUTER ÄR LÅNGT FRÅN DIN XBOX 360 SÅ SKA EN SLADDEN VAR LÅNG DÅ :meddum: Redigerat 12 November 2008 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.