laynus Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Hej efter i går när mitt virus program hadde sönder mitt warrock. Det stog att den hittade en gienti trojan elr nåt. Den förstörde allt och sen när jag ska installera då kan den inte öppna sub4.zip. vad gör jag? Det var nod32 som gjorde allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 (redigerat) Rensar viruset bara ? Tror inte att ett anti-virus kan trasha ett program helt. Eller så kan du ju bara ominstallera Warrock. Redigerat 12 November 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 12 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Asså det tog bort en fil i deras hack sheld på min dator och det var då det vart problem. installerar jag om så kan den inte öppna sub4.zip :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 om viruset har förstört det så är det väll bar att ta bort det och omistallera warock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 12 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Ja och sen när jag ska köra alla pachar kmr den bara till att försöka zipa upp sub4 då funkare det inte mer :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.