ggdover Skrivet 12 November 2008 Rapport Skrivet 12 November 2008 tja! jag o min kompis ska skaffa cod 5 på fredag (realese dagen :D ) vi undrar om några vill joina våran clan som jag och min kompis kommer hållla i på cod 5?? vi ska satsa på en lite mer seriös clan så vi vinner matcherna. här kommer info om vår erfarenhet från cod 4. min kompis: "guldkors 55" sedan länga och är sjukt j*vligt bra!!! jag: "prestiage 8 level.55" har nytt account så har inte kvar min level från cod 4. men min kompis tycker också jag är j*vligt bra!! skriv era gamertags här :thanks: för er som tvekar på att köpa cod 5, KÖP DET!!!!! tveka inte!!! både jag och min kompis har spelat betan och rekomenderar den starkt!!!!! vi säger bara en sak: KÖP DET!!!! du kommer inte bli besviken!!!!! :D Citera
Gäst Member Skrivet 13 November 2008 Rapport Skrivet 13 November 2008 tja! jag o min kompis ska skaffa cod 5 på fredag (realese dagen :D ) vi undrar om några vill joina våran clan som jag och min kompis kommer hållla i på cod 5?? vi ska satsa på en lite mer seriös clan så vi vinner matcherna. här kommer info om vår erfarenhet från cod 4. min kompis: "guldkors 55" sedan länga och är sjukt j*vligt bra!!! jag: "prestiage 8 level.55" har nytt account så har inte kvar min level från cod 4. men min kompis tycker också jag är j*vligt bra!! skriv era gamertags här :thanks: för er som tvekar på att köpa cod 5, KÖP DET!!!!! tveka inte!!! både jag och min kompis har spelat betan och rekomenderar den starkt!!!!! vi säger bara en sak: KÖP DET!!!! du kommer inte bli besviken!!!!! :D Ett Call Of Duty-freak. Det är väl kul att spela med en nörd. Lägger in min Gamertag, det är Skullkid. Enjoy! //Member Citera
shoobree Skrivet 17 November 2008 Rapport Skrivet 17 November 2008 Jag ska skaffa det! Adda mig så länge. Gamertag: TwiinX Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.