Gäst Payback Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 (redigerat) Vad f*n, måste du göra allt svårare än det är? Kolla bara när han skriver som jag skrev förut, Det kan inte vara så j*vla svårt... Redigerat 14 November 2008 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Vad f*n, måste du göra allt svårare än det är? Kolla bara när han skriver som jag skrev förut, Det kan inte vara så j*vla svårt...Hans pappa kanske skriver jättefort, och vrider och vänder på händerna så mycet att man inte hinner uppfatta vad han skriver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Vad f*n, måste du göra allt svårare än det är? Kolla bara när han skriver som jag skrev förut, Det kan inte vara så j*vla svårt...hans pappa kanske inte tillåter att han har ansiktet 3cm från tangentbordet när han skriver in lösenordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 (redigerat) Vad f*n, måste du göra allt svårare än det är? Kolla bara när han skriver som jag skrev förut, Det kan inte vara så j*vla svårt...Du tror på fullaste allvar att farsan tillåter mig stå och glo på när han skriver in sitt lösenord till sin användare?Men jag säger det åter igen, farsan kommer aldrig ge mig tillgång till hans användare.... Så kom inte med svar om att jag ska stå bakom honom när han skriver in... Redigerat 14 November 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.