NeedforSpeed Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Hej jag vill lira lite private server ett tag för att det går segt på min gubbe. Hur ska jag göra? Vill ha en bra och vettig förklaring. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Går inte tyvärr, för nu finns det inte bra och stabila servrar för 3.0.3/4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 13 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Okej men kommer det kunna gå i framtiden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Förhoppningsvis aldrig igen. Blizzard borde agera starkare mot private servers, typ hota med stämningar, polisanmälan och sånt oftare. I alla fall, håll prater om private servrar borta från fuska, tack. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg