Gäst Payback Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Vad tycker ni om nya Banjo-Kazooie Nuts and Bolts... Själv tyckte jag det funka, men det var inte riktigt som gamla banjo-spelen. Sen bottles namn på svenska (kommer inte ihåg vad det va men det var skitfult) var lite synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Vad tycker ni om nya Banjo-Kazooie Nuts and Bolts... Själv tyckte jag det funka, men det var inte riktigt som gamla banjo-spelen. Sen bottles namn på svenska (kommer inte ihåg vad det va men det var skitfult) var lite synd. Det går att spela, men det slår ej gamla versionerna av spelen. =) //Member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 (redigerat) Vad tycker ni om nya Banjo-Kazooie Nuts and Bolts... Själv tyckte jag det funka, men det var inte riktigt som gamla banjo-spelen. Sen bottles namn på svenska (kommer inte ihåg vad det va men det var skitfult) var lite synd. Det går att spela, men det slår ej gamla versionerna av spelen. =) //Member Håller med... Dom gamla är bäst... Speciellt Banjo-Tooie B) Redigerat 14 November 2008 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Banjo-Tooie går aldrig att slå med nya Banjo spel. Har kört ett speltest, och nä, det var inte kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Testade demot och tyckte inte att det var så kul. Det är inte alls som de gamla Banjo spelen. Allt är ju gjort för att man ska åka runt med den där jobbiga bilen hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Ser onekligen intressant ut, ska bli spännande att testa den nya spelmekaniken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Tycker det är tråkigt att det är nästan samma sak om och om igen... Allt är jiggy challanges (man snackar med en snubbe så får man tävla) Och där är det nästan alltid: Öhh, Tävla mot den här snubbe, Åk snabbare än mig, Flytta det här föremålet dit... Flytta dom här föremålen dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Testade demot idag och nä, hellre banjo-Tooie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Testade demot idag och nä, hellre banjo-Tooie.Banjo-Tooie är ju det bästa Banjo-Kazooie Spelet.. :P OT: Det är för mycket samma sak, Racing...Leta upp saker...Flytta på saker... Köra iväg med nån snubbe... Det enda som ändras lite är häxan... Har inte spelat så mycket men e snart vid spiral mountain... (spiralberget som det heter på svenska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Ska nog införskaffa det trota allt då jag alltid varit Banjo Kazooie f*n och är glad över att Microsoft äger Rare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.