fredu Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Vem tycker att det är bra? Lönar det sej att köpa? Vilka karaktärer kan man ha?(Typ som Orc osv.) Kostar det?(Som WoW) Det skulle jag villa veta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 1. Många skulle jag tro. 2. Ja 3. Väldigt många. 4. Nej, det gör det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Det är inte 100% värt att köpa. Det är 110% värt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 1. Tycker det är väldigt bra. 2. Ja, det kostar ju bara 100:- nu. 3. Human, dwarf, nightelf, orc, undead och ske någon till. Var länge sen jag spelade det. 4. Nej, ingen månadsavgift. Blev sugen påatt köra de igen. Kanske letar fram mitt gamla exemplar och börjar lra de igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Vem tycker att det är bra? Lönar det sej att köpa? Vilka karaktärer kan man ha?(Typ som Orc osv.) Kostar det?(Som WoW) Det skulle jag villa veta! 1. Det är nog det ända spelet som jag suttit och varvat på en dag utan att äta eller pissa ^^ samt tog jag fram TFT direkt efter, dock lite pissbreak och 2-3 mackor :). 2. Du kommer alltid vilja spela det, jag spelar det hela tiden då man får veta HELA historian till wow. 3. Orc, human, night elves, blood elfs, scourge, naga och till sist dwarfs. 4. Nope, baraför detta är både ett singleplayer och multiplayer spel. Dvs inget mmo spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 17 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Jag tror att jag köper det! Men ska vänta en stund ennu.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 har det själv det är jäkligt kul men wow är 900% bättre men kostar $$$$$ fast självklart att du ska köpa warcraft 3 om du inte har råd eller nåt med wow. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Köp Warcraft 3 Regin of chaos och frozen throne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Kör online! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Kör online! :) DAAAAAAAAAAAAAAAAHH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 15 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Sorry för "bumpning" men ville bara säga att jag har Warcraft III nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Sorry för "bumpning" men ville bara säga att jag har Warcraft III nu!Grattis, har du TFT också? TFT är en förkortning för "The Frozen Throne", som är ett expansionpack till WC3:ROC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg