jollejhh Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 när man ska döda hollister måste man ha uppgraderat sitt vapen innan för jag hann aldrig så nu sitter jag fast och när jag avslutar uppdraget är jag fast på ett ställe och kan bara starta det uppdraget så kan jag komma därifrån eller måste jag möta honom med det sämsta vapnet eller finns det nåt knep att döda honom? :huh: :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 när man ska döda hollister måste man ha uppgraderat sitt vapen innan för jag hann aldrig så nu sitter jag fast och när jag avslutar uppdraget är jag fast på ett ställe och kan bara starta det uppdraget så kan jag komma därifrån eller måste jag möta honom med det sämsta vapnet eller finns det nåt knep att döda honom? :huh: :obeskriv hur hollister ser ut så ska jag hjälpa dig, har klarat spelet det e skit kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jollejhh Skrivet 14 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 (redigerat) :D Redigerat 15 November 2008 av jollejhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 :DBeskriv hur hollisterna ser ut så Underwar kan hjälpa dig istället för att bara göra en smileys? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 holister är väl den där killen med rustning på sin häst??? om det är det så vet jag inte om det hjälper men jag försökte att bara skuta han i huvudet, det var ganska svårt att döda han men det går om man försöker några gånger ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Använd den där slow-time funktionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 ja, vad var det den hette nu igen... just det fast draw använd den om du inte redan gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.