Ludvig Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Hej jag undrar om det kommer att komma ett gears of war 3 om ni vet det eller tror eller hoppas det svara snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 2:an släpptes för några dagar sen, så epic games har inte bekräftat en 3:a än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Klart det kommer en 3a. Dom skulle tjäna mycket på det. Så jag tvivlar på att det inte kommer nån 3a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 tror jag läste att dom redan börjat utveckla GoW 3 innan 2:an släpptes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 tror jag läste att dom redan börjat utveckla GoW 3 innan 2:an släpptes.Samma här, tror det var på Gamereactor.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Hoppas det kommer GoW 3..Köpte GoW 2 för nån dag sen och klara ut spelet på 2-3 dagar typ..spelet är kort men grafiken och allt annat är ju helt underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.