ille Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 (redigerat) Vad tycker ni är roligast GTA 4 eller saints row 2? jag tycker saints row två för man kan göra mycket saker t.ex Åka flygsplan ta gissla kasta folk va i ett fängelse minihoj och massa massa mer Redigerat 15 November 2008 av ille Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Saints row 2 för då kan man göra mycket mer än gta 4, i saints row 2 är det faktist roligt att försöka klara 100% men i Gta 4 så är det bara jobbigt att typ leta alla sånna där duvor och få speciellt mycket med vänskap med folk... Jag tycker att Saints row 2 har snygg grafik men jag vet att gta 4 har bättre... Jag gillar iallafall Saints row 2 bättre för jag har tröttnat en del på gta 4 PS!!! Bli inte sur på mej, det är bara så jag tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.