ZnaxoX Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 (redigerat) När jag är inne på wow så typ efter 30 sek eller något så startas hela datorn om .. Jag vet inte vad det är, jag har bytt grafik kort. nu har jag ett som kostar 2000kr sedan har jag köpt ny fläkt. men ändå så vill det inte fungera.. Den som kommer på en fungerande lösning får 50 FM :) Redigerat 15 November 2008 av ZnaxoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xttor Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Har du provat att installera om WoW och/eller installerat om Windows? Prova det till att börja med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZnaxoX Skrivet 15 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Har du provat att installera om WoW och/eller installerat om Windows? Prova det till att börja med.Nej, Men jag vet inte om det är nödvändigt, Men är alltid värt ett försök :P Kan testa det ifall ingen annan kommer med bättre förslag ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Har du provat att installera om WoW och/eller installerat om Windows? Prova det till att börja med.Nej, Men jag vet inte om det är nödvändigt, Men är alltid värt ett försök :P Kan testa det ifall ingen annan kommer med bättre förslag ;O Ta och installera om spelet. Förresten, Välkommen till Fuska.se! lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CriPPi90 Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Daaah samma har hänt mig det är nått fel med spelet ^^ Jag vete f*n hur jag löste de slå till datan när du startar wow :D så tror jag jag gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZnaxoX Skrivet 16 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Har du provat att installera om WoW och/eller installerat om Windows? Prova det till att börja med. Nej, Men jag vet inte om det är nödvändigt, Men är alltid värt ett försök :P Kan testa det ifall ingen annan kommer med bättre förslag ;O Ta och installera om spelet. Förresten, Välkommen till Fuska.se! lol Tack :) Ska nog försöka installera om allt Daaah samma har hänt mig det är nått fel med spelet ^^ Jag vete f*n hur jag löste de slå till datan när du startar wow :D så tror jag jag gjordeHahahaha ofta det blir bättre då ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Utöka RAM-minnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZnaxoX Skrivet 16 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Utöka RAM-minnet. Jag har 1,2gb Ram :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Vad har du för nätaggregat? Om du nu har ett så pass bra grafikkort som du säger kan det vara så att när den väl får jobba får inte resten av komponenterna tillräckligt med ström. Funkade WoW bra innan du bytte grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Är det bara WoW? om datorn blir överhettad så startar den om sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 1,2 gb är inte mkt =/ Tänk på att RAM minnet även samlar en massa data, så om du kört program före WoW så kan de ha fyllt på rejält. Dagens datorer och dagens spel kräver nästan minst 2 GB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.