3mpty Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Hej jag spelar cs men hur mycket ja än spelar så går det f*n inte bättre är det någon som har några tipps ? Tack på förhand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Du är på fuska så... Ladda ned ett fusk så blir du eliten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Man kan ju inte ladda ner fusk från fuska.se. Eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Lol ladda inte ner fusk till cs det är det lågaste jag vet. Öva istället. Grabbarna som är bättre än dig är nog 18+ och har mer erfarenhet än dig. Cs är för 16+ vet du så serverna är inte propp fulla med 12 åringar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3RGMAN Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Jag spelar också cs, men i början förra året visste jag inte ens hur man typ reloada... Och nu ett år senare är jag nästan lika bra som brorsan P.S Om du fuskar så tänk på att du blir bara sämre då :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Man blir ju bättre om man fuskar. Men kanske inte efter man stängt av fusket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Man blir ju bättre om man fuskar. Men kanske inte efter man stängt av fusket. Hahaha inte så Danbanan mena. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Skrev inte till danbanan. Utan till personen innan honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 (redigerat) Spela Aim maps å träna ditt aim, sen köra du vanliga maps. Din noob ;) Redigerat 4 December 2008 av SID Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
surfer Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 hej alla, när kag försöker spela då går det inte det säger att jag har client 47 och jag behöver 48, jag fattar inte va det är, kan nån hälpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Han är nybörjare? Vi alla var nybörjare någon gång. Plus att ladda f*n inte ner Cs fusk härifrån, Allt är virus. Jag har kollat själv -.- VIRUS :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 hej alla, när kag försöker spela då går det inte det säger att jag har client 47 och jag behöver 48, jag fattar inte va det är, kan nån hälpa? Lol det är för att du har piratkopierad CS. Skäms! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg