CriPPi90 Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Hej jag och pappa köpte en vit Xbox360 trålös kontroll och när vi kom hem så funka den inte :( Vad kan detta bero på snälla hjälp :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 (redigerat) Vad är felet egentligen? lyser inte den? Kolla bredvid LB knappen, där ska det finnas en liten knapp..håll in den och se om det funkar.. har sj inte prövat det men hoppas det funkar. Förresten, Välkommen till Fuska.se! lol Redigerat 16 November 2008 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 bredvid LB knappen finns en liten knapp, håll inne den samtidigt som du håller inne en likadan knapp på ditt xbox 360... sen försöker du starta den ;) PS!!! kolla om de är batterier :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CriPPi90 Skrivet 16 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 (redigerat) LB knappen har vi prövat batterina är full laddade det e typ Kontakten :S anrs funkar den svarta rätt bra :P Kan det vara för typ Gammal Verison? //CriPPi90 Tackar XzamZ :) Redigerat 16 November 2008 av CriPPi90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 de har hänt samma sak för mig när jag just hade köpt ett 360. Jag var tvungen att trycka på de knapparna samtidigt som jag tröck på de där xbox märket i mitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 (redigerat) LB knappen har vi prövat batterina är full laddade det e typ Kontakten :S anrs funkar den svarta rätt bra :P Kan det vara för typ Gammal Verison? //CriPPi90 Tackar XzamZ :) håll inne den lilla knappen på dosan sen den lilla knappen på ditt 360 samtidigt som du trycker på den stora Xbox guide knappen på dosan Redigerat 16 November 2008 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Samma för mig, jag hade köpt ett Xbox 360, det blev stulet, sen köpte jag ett nytt och det var trasigt, så jag bytte det mot ett annat men det var också sönder, så nu har jag ett nytt igen. Det kan bero på att dom gör såkallade ''dålig kvalite'' nu. Eller så har du inte kopplat in xboxet rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Samma för mig, jag hade köpt ett Xbox 360, det blev stulet, sen köpte jag ett nytt och det var trasigt, så jag bytte det mot ett annat men det var också sönder, så nu har jag ett nytt igen. Det kan bero på att dom gör såkallade ''dålig kvalite'' nu. Eller så har du inte kopplat in xboxet rätt. j*kla otur :P ontopic: om det e det med knappen som alla andra har sagt så vet jag inte. Om du inte kommer på vad det e så ska du ha en ny för f*sen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 j*kla otur :P ontopic: om det e det med knappen som alla andra har sagt så vet jag inte. Om du inte kommer på vad det e så ska du ha en ny för f*sen!!! Varför ska han ha en ny? Han har ju fixat? (Tror jag :P ) Hjälpte han med skitet och han tacka mig, lol Om du scrollar upp så ser du. BTW, Varsågod CriPPi90! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.