Hoppa till innehåll

Min Vita Trådlösa Xbox360 Kontroll Startar Ejj


CriPPi90
 Dela

Rekommendera inlägg

LB knappen har vi prövat batterina är full laddade det e typ Kontakten :S anrs funkar den svarta rätt bra :P

 

Kan det vara för typ Gammal Verison?

 

 

//CriPPi90

 

 

Tackar XzamZ :)

håll inne den lilla knappen på dosan sen den lilla knappen på ditt 360 samtidigt som du trycker på den stora Xbox guide knappen på dosan Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Samma för mig, jag hade köpt ett Xbox 360, det blev stulet, sen köpte jag ett nytt och det var trasigt, så jag bytte det mot ett annat men det var också sönder, så nu har jag ett nytt igen. Det kan bero på att dom gör såkallade ''dålig kvalite'' nu. Eller så har du inte kopplat in xboxet rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Samma för mig, jag hade köpt ett Xbox 360, det blev stulet, sen köpte jag ett nytt och det var trasigt, så jag bytte det mot ett annat men det var också sönder, så nu har jag ett nytt igen. Det kan bero på att dom gör såkallade ''dålig kvalite'' nu. Eller så har du inte kopplat in xboxet rätt.

j*kla otur :P

 

 

ontopic: om det e det med knappen som alla andra har sagt så vet jag inte. Om du inte kommer på vad det e så ska du ha en ny för f*sen!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

j*kla otur :P

 

 

ontopic: om det e det med knappen som alla andra har sagt så vet jag inte. Om du inte kommer på vad det e så ska du ha en ny för f*sen!!!

 

Varför ska han ha en ny? Han har ju fixat? (Tror jag :P ) Hjälpte han med skitet och han tacka mig, lol

Om du scrollar upp så ser du.

 

BTW, Varsågod CriPPi90!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...