prophet Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Hej, jag har precis installerat Assassin's Creed som använder sig av Shader Model 3.0 men mitt grafikkort stödjer bara upp till 2.0. Finns det något sätt att ändra Shader Modeln i Assassin's Creed till 2.0? Jag har ett ATI Radeon X800 256MB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Vad för problem är det som uppstår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 (redigerat) Vad för problem är det som uppstår? Han vill göra så att spelet Assainss creed (hur man nu än stavar) ska fungera på ett grafik-kort som har shader model 2.0 On-Topic: Vet inte men testa att googla eller fråga nån polare eller nåt. Redigerat 16 November 2008 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Tror inte det funkar... Jag letade på google.. verkade inte finnas så mycket om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Folk som inte har någon aning om datorer kan lika gärna sluta skriva, nu. Spelet Assassin's Creed använder sig av Shader Models 3.0, men mitt grafikkort stödjer inte 3.0 utan bara 2.0. Jag undrar om det finns något sätt att ändra spelets inställningar så jag kan spela med Shader Models 2.0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Det fanns förut men på dom nya spelen kan man inte tyvärr vad jag vet. PS: Köp ett 8800GT Gefroce kort det stöder alla nya spel ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Det fanns förut men på dom nya spelen kan man inte tyvärr vad jag vet. PS: Köp ett 8800GT Gefroce kort det stöder alla nya spel ;) Vad skrev jag precis innan du skrev? Jag tänker inte köpa någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
typpe Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Vill du spela Assasins Creed så måste du köpa ett grafikkort som stöder SM:3. Vill du inte köpa nytt grafikkort är det bara att bita i det sura äpplet och avinstallera det. Det finns ingen inställning eller patch till Assassins creed för att köra det med SM:2.0 det är skrivit för SM:3.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Det fanns förut men på dom nya spelen kan man inte tyvärr vad jag vet. PS: Köp ett 8800GT Gefroce kort det stöder alla nya spel ;) Offtopic: Köp inte 8800gt, finns bättre och billigare från AMD nu, men nu ska han ju inte köpa någonting så det kvittar. Bara det att jag tycker det är dumt att råda någon att köpa ett sämre kort för mer pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.