Gäst Golden Star Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 vilket är bäst?jag tycker FAB 5 USA!svenska fab5 gör rummen fula tcker jag! trodde att det skulle vara bättre.... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 vad e FAB 5 sverige och USA?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 vad e FAB 5 sverige och USA?? vet du inte vad det är?dem fixar en killes lägenhet och frächar upp killen själv också! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Jag tror jag ahr sett nåt sånt nångång..jag tror dem hette jonjas och jim eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 båda pogramen går på tv3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 i usa är dom bättre klart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Båda är usla men amerikanerna har en större budget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Haha, det är så dåligt att man skrattar åt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Fab 5 usa äger Fab 5 sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Fab 5 usa äger Fab 5 sverige vad menar du?vilken är bra? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Nja jag brukar inte se men syrran och farsan ser på det och ibland så hör man skratt från vardagsrummet :P Fast jag tycker USA är bättre än Sverige för det var en otroligt dum ide att härma USA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Nja jag brukar inte se men syrran och farsan ser på det och ibland så hör man skratt från vardagsrummet :P Fast jag tycker USA är bättre än Sverige för det var en otroligt dum ide att härma USA! håller med!och fab5 sverige är inte lika bra som usa! :lol: ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.