Gäst Golden Star Skrivet 1 April 2004 Rapport Skrivet 1 April 2004 vilket är bäst?jag tycker FAB 5 USA!svenska fab5 gör rummen fula tcker jag! trodde att det skulle vara bättre.... :( Citera
Gäst Golden Star Skrivet 2 April 2004 Rapport Skrivet 2 April 2004 vad e FAB 5 sverige och USA?? vet du inte vad det är?dem fixar en killes lägenhet och frächar upp killen själv också! B) Citera
Rullis Skrivet 2 April 2004 Rapport Skrivet 2 April 2004 Jag tror jag ahr sett nåt sånt nångång..jag tror dem hette jonjas och jim eller nåt.. Citera
Chain Skrivet 2 April 2004 Rapport Skrivet 2 April 2004 Båda är usla men amerikanerna har en större budget. Citera
incognito Skrivet 2 April 2004 Rapport Skrivet 2 April 2004 Haha, det är så dåligt att man skrattar åt det. Citera
Gäst Golden Star Skrivet 2 April 2004 Rapport Skrivet 2 April 2004 Fab 5 usa äger Fab 5 sverige vad menar du?vilken är bra? :huh: Citera
Gäst Soffan Skrivet 2 April 2004 Rapport Skrivet 2 April 2004 Nja jag brukar inte se men syrran och farsan ser på det och ibland så hör man skratt från vardagsrummet :P Fast jag tycker USA är bättre än Sverige för det var en otroligt dum ide att härma USA! Citera
Gäst Golden Star Skrivet 2 April 2004 Rapport Skrivet 2 April 2004 Nja jag brukar inte se men syrran och farsan ser på det och ibland så hör man skratt från vardagsrummet :P Fast jag tycker USA är bättre än Sverige för det var en otroligt dum ide att härma USA! håller med!och fab5 sverige är inte lika bra som usa! :lol: ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.