Arwen Undomiel Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Vilka rykten har ni hört om OoT? Jag har hört ett rykte som går ut på att man kan vinna över Wandering Running Man och då får man "Golden Saddle". Ett annat rykte jag hörde var att om man spelar spelet och kallar sig zeldA, så får man spela spelet en gång till, men som Sheik. Är det nån, mot all förmodan, som hört ett rykte som visat sig vara sant? Jag har det inte. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 jag vet ett rykte som är sant klara man den där hopp banan som marion heller vad hon hette har gjort på en viss tid så får man en ko i sitt gamla hem som man är i när man startar spelet som liten :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 2 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 jag vet ett rykte som är sant klara man den där hopp banan som marion heller vad hon hette har gjort på en viss tid så får man en ko i sitt gamla hem som man är i när man startar spelet som liten :) Det räknar inte jag som ett rykte. Jag har själv gjort det :). Men kon är ju helt meningslös, för det finns ju andra kor. Sen kom jag på att det ju finns rykten om att man kan få Triforce, men det kan inte vara sant. Är det verkligen ingen annan som hört nåt rykte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 nej jag har inte hört några rykten...men det vore kul om man kunde vinna över den där springande mannen. är det någon som har det? inte jag i alla fal.... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 jo jag har hört nåt om nån extra värld i det men minns hur de sa att man kom ditt men vet nån vad man får när man tagit alla guld spindlar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megahunter Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 man kan aldrig vinna över den springande mannen även om du använder epona det har jag själv läst imin guide till det <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 nä man ska bara slå nån tid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jag har inte hört några rykten om spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 jo jag har hört nåt om nån extra värld i det men minns hur de sa att man kom ditt men vet nån vad man får när man tagit alla guld spindlar? Man får en orange rupie när man dödat alla Gold Skulltulas. Den är värd 200 rupier (tror jag). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 nä man ska bara slå nån tid Man ska inte slå nån tid, för det går inte. Du förlorar alltid, även med Epona. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 villken springande snubbe pratar ni om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 villken springande snubbe pratar ni om? Wandering Running Man. Det är han som man säljer Bunny Hood till som liten. När man är stor sitter han i tältet i Gerudo Valley. Man kan rejsa mot honom till ingången till Kokiri Forest, men han vinner alltid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg