Nafrali Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 (redigerat) Har hittat de nu:) Redigerat 4 April 2004 av ptniklas1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 jag kan inte hitta blixt attacken=()( :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Öhh... menar du med svärdet? då måste du ha alla medaljonger och hämta Master Sword. Sen kan du skjuta med den när du har fulla hjärtan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Öhh... menar du med svärdet? då måste du ha alla medaljonger och hämta Master Sword. Sen kan du skjuta med den när du har fulla hjärtan. nej jag ska till sexans tempel och måste ha blixt attacken ether tror jag den heter. den blixten i en sån gul kula)( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Den finns på Death mountain iaf du undrade... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg