PussyCat Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 (redigerat) Hejsan. Det är så att mina FM nyss försvann. Spårlöst borta helt enkelt. Har inte fått något PM från modsen eller någonting annat. Hade för ca 1½ minut sen 8100 FM. Inget varningskort till mig nu dådå. Någon som vet vad som kan vara problemet ? Mvh / Pc Redigerat 17 November 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 du kanske har krökat på lite för mkt och sedan spenderat alla dina fm på blandade fuska mynt................. det har jag gjort en gång :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Hänt mig 2 gånger, allt försvann av ingen anledning :) Kontakta admin via PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 (redigerat) Det ska ske mod Xade ! [EDIT] PM skickat. Redigerat 17 November 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 är det en bugg i systemet? har inte hänt mig men många andra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Pussycat, välkommen till gänget! Jag har förlorat 11000fm 2 gånger nu, det verkar som om att dom försvinner till tomma intet. Skicka pm till admin, han kommer kolla så att du hade den summan du angivit och du får tillbaka dom. Han sa till mig att jag verkar använda en funktion felaktigt på fuska.se, och därmed på något sätt försvinner mina FuskaMynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 (redigerat) Admin fixade det. Frågade också vad det berodde på. Lägger upp orsak i tråden så fort han svarat. En bugg i affären, håller på och undersöker det närmare, det lär dock dröja innan jag exakt vet. Redigerat 18 November 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 pl0x använd banken ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 men man förlorar så mkt när man tar ut fuskamynten då :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 pl0x använd banken ^^Garkan - "den store ekonomen". Banken fyller ingen vettig funktion med tanke på att man förlorar 5% fuskamynt på varje uttag man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 pl0x använd banken ^^Det tar ju en evighet att få ihop så många FM som man förlorar på uttaget.. 500 månader om man utgår från 100 FM ? (Inget mattesnille).Just nu är banken bara onödig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Gör vad ni vill, bättre att lägga dom i banken eller låta dom försvinna helt och hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.