Karata Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 så småning om så kommer nintendo bli lämnade backom av allt fler spelföretag undergången e går inte att hindra! när det börjar regna X-boX och Ps2 spel från himlen då blir det nintendos undergång <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Det vill säga:ALDRIG!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Ja, aldrig. Jag håller på nintendo och dom vinner lätt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabi Skrivet 3 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 ni vill bara inte inse det! nintendo kommer inte finnas länge till! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Håll tyst nintendo hatare!!! Kan du inte förstå att dom är BÄST!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 det e inget aprill skämt har någon sett ebgames tidningen den nya där har bara cuben en sida med spel medans xbox och playstation har 6till7 sidor med spel förstår ni! Tror du att Nintendo kommer gå under bara för att det bara finns en sida i Eb Games tidningen?? KNAPPAST!! Eb Games tar bara en sida eftersom det inte finns lika mycke sple till GC för att GC tar inte emot vilka skit spel som hellst!! Och en sak till Nintendo har inte bara konsoller dom har bärbara KOnsoller OCKSÅ!!! Jag erkänner Microsoft gör ju även datorer Men spela roll för det e det enda dom GÖR!! Medans Nintendo gör : GC, Gamebov Advance, OCH Gameboy Advance SP spel!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Nintendo kommer inte att gå under! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 (JGamer @ 02/04-2004 16:40:05) PRECIS!! Jag kommer ALLTID hålla på Nintendo! SAMMA HÄR! håller med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Det är snarare X-box som går under! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Vem är bäst då Shigeru maymoto Eller playstations producent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Shiguero miymato (eller hur det stavas) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 jag vill säga till Gabi att det mailet jag fick av dig var inget roligt o mitt sätt att svara det var ännu värr så va inte Kaxig gabi , man Nintendos under gång kommer typ när jorden sprängs så att det inte finns något ting på hela jorden som krossades i bitar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg