Secred Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 nån gång lär väl en meteorit träffa jorden så allt liv upphör. då går det säkert under, annars har jag svårt att tänka mig det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Ja då är det en annan sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 (redigerat) Men hela blir väll inte utrottad? Knappast att den spränger jorden! Om de landar i australien finns antagligen europa området kvar. :huh: Redigerat 5 April 2004 av Homer Simpson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Allt hänger på deras nästa konsol! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabi Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 dom kommer sabba det precis ni kan se har dom gjort double screen variofrån får dom så sjuka ideer! dom förtjänar att gå under! dom har inte ens råd att göra större skivor dom rymmer bara 1.5gig medans xbox o ps2 skivorna rymmer 4.7 det edärför game cube spelen brukar vara så korta! burnout 2 på xbox och ps2 tar 2.4gig men får att få den rymmas på cuben så fick man ta bort en massa bannor o bilar för att få det rymmas! samma sak med flera andra spel men vissa företag vill inte att man ska få dåligt intryck av deras spel tex att det e väldigt kort osv. så därför släpper dom inte spelet till konsolen och +för att kontrollen har för lite knappar så det blir ännu mer jobb. tror ni inte mig fråga adminen så kommer han säga att jag har rätt om att cuben inte klarar av polygon tynga spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 va har admin me de här att göra :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Ööhhh.. Gamecube spelen e väll inte korta?? Men det såklart att dom har råd! Dom har det bara för att det inte ska ta så mycket utrymme som xbox gör! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabi Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 jag tror nog ni lyssnar lite mer på en admin än mig han kan bekräfta sanningen i det jag skrivit förstår du? och KNUCKLES din hjärn döda igelkott skulle du hellre föredra kortare spel?så tycker du att det är bättre att ha skivor med mindre utrymme så det blir kortare spel! e det så du menar? o vad menar du härma xbox skriv innan du tänker! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 game cube e mycket bättre och kostar nästan hälften som xbox gör och så har nintendo bättre spel en xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 (redigerat) Det var det sämsta skämt på årtusenden. Redigerat 6 April 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 pratar du med mig eller gabi?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Nintendo är största spelföretaget o kändast o den kom först nintendo har mest spel av alt mest konsoler här är alla G&W NES SNES N64 GAMEBOY POCKET VANLIGA GAMEBOY GAMEBOY COLOR GAMEBOY ADVANCE GAMECUBE GAMEBOY ADVANCE SP o dem populäraste spelen lista Mario donky kong zelda pokemon YOSHI alla figurer från mario o sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg