Rammus Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 (redigerat) Tjena. När jag startar hl.exe så kommer denna ruta upp: http://img213.imageshack.us/img213/5711/csfelyq5.png Rutan kom upp idag, Jag har testat att starta Steam och sedan CS. Brukar oftast inte göra så. Startat om datorn , trodde det var en bugg i steam eller något sånt. Men installerat om spelet vill jag helst inte göra just nu. Frågar er om hjälp. Annars blir det ju att installera om. EDIT: Blev lite fel med bilden. Redigerat 20 November 2008 av dragonaits Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Craix Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 (redigerat) Testa att ta bort clientregestry.blob. Funkar inte det så får du någ installera om det om ingen annan kan komma med något förslag. Redigerat 20 November 2008 av Craix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Okej , Felet fixades efter några timmar. Jag vet inte vad det var , men kunde spela cs lite senare på natten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg